יפה לה דוסית: נדהמנו מהלוק הצנוע של יעל בר זוהר

יחד עם נועה קירל, חן אמסלם ושלל אורחים נוספים, גם יעל בר זוהר הגיעה לחגוג את מסיבת פתיחת הקיץ של "קלאב מד". אלא שהדוגמנית הפתיעה עם שמלה צנועה במיוחד, שיכולה להשתלב בכל ארון של דתייה מקפידה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 24/05/23 16:23 ד בסיון התשפג

יפה לה דוסית: נדהמנו מהלוק הצנוע של יעל בר זוהר
צילום: Marvin photography

שלשום (ב') התקיימה מסיבת פתיחת הקיץ של "קלאב מד", רשת מועדוני הנופש היוקרתית המפעילה 60 כפרי נופש ברחבי העולם - מהמלדיביים דרך סיישל ועד למאוריציוס וסיציליה. במסיבה שהתקיימה בבית השמחות בתל אביב, בהשתתפות זאב דהן מנכ"ל קלאב מד ישראל ואן ברווייס מנכ"לית קלאב מד אירופה ואפריקה, כיכבו הזמרת נוגה ארז ולהקת רד בנד ודיג'יי איתי גאלו.

בין האורחים שהגיעו: נטע ברזילי, מירי מסיקה, נועה קירל, אנה אהרונוב, גל מלכה, לאה שנירר, אנחל בונני, הדר מרקס, חן אמסלם ומאור זגורי, יובל שרף, ליקי רוזנברג, לירן כוהנר, מאור שוייצר, שביט ויזל, שלום מיכאלשווילי, רותם כהן, גיא פינס, יעל בר זוהר ועוד.

יעל בר זוהר צילום: Marvin photography

הלוק הצנוע של יעל בר זוהר

בין שלל האורחים והאורחות שהשקיעו בלוקים מגוונים, בלטה לנו במיוחד השחקנית והדוגמנית האהובה יעל בר זוהר. בר זוהר הגיעה לאירוע בלוק צנוע שלא היה מבייש גם את המדקדקות בצניעות. השמלה הצנועה של הדוגמנית, בצבע תכול-כחול, התהדרה בשרוולים מנופחים מאוד עם עיטורים צבעוניים, בצהוב, אדום, ירוק, כחול ואפילו שחור.

השמלה באורך מידי מכסה ללא ספק את הברך, וגם השרוולים צנועים למהדרין. לשמלה עם הצווארון האלגנטי השחקנית הוסיפה נעלי עקב זהובות ועדינות, ויצרה לוק נפלא שיכול להשתלב בכל ארון של הדתייה המצויה.