יעל בר זוהר חוגגת: "גיא כל כך התלהב מהלוק"

מגישת הטלוויזיה והשחקנית חגגה את סיום צילומי הסדרה בה היא משחקת: "לחיינו הנשים שתמיד נהיה חזקות. שנדאג להקיף את עצמנו באנשים הנכונים". בן הזוג התלהב מהלוק של בר זוהר ודאג לתמונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/23 11:43 יד באייר התשפג

יעל בר זוהר חוגגת: "גיא כל כך התלהב מהלוק"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חוגגת את סיום הצילומים: בתקופה האחרונה, הייתה עסוקה השחקנית ומגישת הטלוויזיה יעל בר זוהר בצילומי העונה השנייה של הסדרה "בעלת החלומות". עתה, לאחר שהצילומים הסתיימו, כתבה בר זוהר פוסט, בו היא מודה לחבריה על הסט: "אתמול הסתיימו צילומי העונה ה-2 של הסדרה 'בעלת החלומות' שתעלה לאוויר ביולי הקרוב" היא כותבת.

"מודה על הההזדמנות לעבוד עם אנשים טובים ומוכשרים. מודה על נעמי רומנו (הדמות שאותה אני משחקת) שהתפתחה העונה והפכה לדמות החזקה והשולטת במשפחה" סיפקה בר זוהר הצצה לעונה השניה של הסדרה. בהמשך שיתפה בר זוהר: "מודה על גיא שכל כך התלהב מהלוק שעשה לי בוק. בר זוהר סיימה: "לחיינו הנשים שתמיד נהיה חזקות. שנדאג להקיף את עצמנו באנשים הנכונים. ושנסמוך על עצמנו ולא נפחד מאף אחד".

גיא זוארץ, "התלהב מהלוק". צילום: Flash90

חופשת משפחתית סקי משפחתית ראשונה

בתקופה האחרונה שיתפה בר זוהר בחופשה משפחתית שעשו: "אתם כבר יודעים שלגיא היתה יומולדת", כתבה בפוסט, "אז החלטנו לקחת את הילדים לחופשת משפחתית סקי משפחתית ראשונה". בר זוהר שיתפה כי מדובר ב"מתנה למשפחה, חוויה מיוחדת", ותיארה אותה, "משגעת, כיפית וספורטיבית". את העוקבים הנלהבים היא הבטיחה לעדכן בסטורי, וכך היא אכן עושה, עם תמונות וסרטונים שלה ושל גיא גולשים ובעיקר מתרסקים. "שיהיה חג שמח, ותשמרו לי מופלטה", היא לא שכחה את המימונה. לצד הפוסט הדוגמנית שיתפה בתמונות שלה ושל זוארץ מחופשת הסקי המשותפת, כשהם מחויכים ומרוצים.