לובשים פוליטיקה לא שמתם לב: זה מה שמסתתר מאחורי הלוק של שרה נתניהו ביום העצמאות

רעיית ראש הממשלה הגיעה לטקסי יום העצמאות בלוק בצבע כחול, הצבע המזוהה עם מדינת ישראל. חדי העין שמו לב שמאחורי העיצוב מסתתר רעיון מיוחד, ציוני ופטריוטי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/04/23 10:31 ו באייר התשפג

לא שמתם לב: זה מה שמסתתר מאחורי הלוק של שרה נתניהו ביום העצמאות
שרה נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אתמול (ד') חגגנו בכל רחבי המדינה את יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל האהובה. ראש הממשלה ורעייתו נכחו בטקסים הממלכתיים ובאירועים המזוהים עם יום העצמאות, כמו חידון התנ"ך הנערך מדי שנה. עכשיו, כשיום העצמאות מאחורינו, אני מבקשת לשים את הפוליטיקה בצד ולהתמקד בדבר חשוב אחד: הלוק של שרה נתניהו באירועי יום העצמאות.

שרה נתניהו לבשה את סמל המדינה

כמעט תמיד, הלוקים של הגברת נתניהו מתאפיינים בחליפות מחויטות בצבעים שונים, המשלבות מכנס וז'קט תואמים על חולצה שחורה או לבנה. גם הפעם נתניהו בחרה בחליפה, אבל יש טוויסט: היא מדמה את סמל המדינה. הלוק של אשת ראש הממשלה מורכב ממכנסיים כחולים וחולצה כחולה מחויטת, לכאורה לבוש פשוט ולגיטימי. אלא שבחלק העליון של השמלה מוטבעים, ממש כמו בסמל המדינה, שני ענפי זית זהובים.

צילום: צילום מסך חידון התנ''ך

היינו סולחים ומעריכים גם אם הייתה מסתפקת בצבעי כחול לבן

ענפי הזית נתונים במסגרת, גם היא בצורת המסגרת המסורתית מהסמל. לגבי המנורה? עליה מעצב הבגד החליט לוותר כנראה, ומזל. אין ספק שמדובר במחווה ישראלית לרגל יום העצמאות, כזו שמצביעה על ציוניות והזדהות עם החגיגה, אך לא ברור למה אשת ראש הממשלה הייתה צריכה, ממש באופן פיזי, ללבוש את סמל המדינה. היינו סולחים ומעריכים גם אם הייתה מסתפקת בצבעי כחול לבן, או אפילו לבוש תוצרת הארץ. הלוק בהחלט מעיד על מאמץ וחשיבה, אך בכל הנוגע לסטייל יש לו הרבה לאן להתקדם.

צילום: צילום מסך חידון התנ''ך