התעלפנו: הלוק הצנוע של מגי טביבי

מגישת ערוץ 14 הנחתה את העצרת הממלכתית ליום ירושלים לצד השחקן אביב אלוש, והופיעה עם שמלה לבנה עוצרת נשימה שעוצבה במיוחד על ידי שירן מרגוט ואלה קליסקי, והצליחה להיות צנועה ואלגנטית כאחד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 21/05/23 10:53 א בסיון התשפג

התעלפנו: הלוק הצנוע של מגי טביבי
הלוק הצנוע של מגי טביבי, צילום: יחצ

ביום חמישי האחרון ציינו בישראל את יום ירושלים ה-56, ולכבודו התקיימה העצרת הממלכתית בגבעת התחמושת במעמד ראש הממשלה, נשיא המדינה ובכירים במערכת הפוליטית. את האירוע המרגש הנחו מגישת החדשות מגי טביבי והשחקן אביב אלוש וזכו למחמאות רבות על תפקידם, אך לנו בלט בעיקר הלוק המדהים והצנוע של המגישה, שתפס את כל תשומת לב הקהל.

מגי טביבי ואביב אלוש בעצרת הממלכתית ליום ירושלים צילום: שלומי אמסל

השרוולים הנשפכים הופכים את השמלה מלבנה ופשוטה למרשימה ומיוחדת

השמלה הלבנה שלבשה מגישת ערוץ 14, עם כיווצים לאורך כל החלק הקדמי ושרוולים ארוכים ונשפכים, עוצבה על ידי שירן מרגוט ואלה קליסקי מבית האופנה מרגוט. בית האופנה מרגוט הוקם לפני למעלה מעשור ולאחר שצבר שם בצפון הארץ, העביר את הסטודיו והפעילות לתל אביב. בית האופנה מתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב בתפירת קוטור אישית ושם לנגד עיניו קידום ערכים נשיים חזקים בעיצוביו.

מגי טביבי צילום: יחצ

מעצבות השמלה של מגי טביבי הצליחו ליצור לוק מושלם ועוצר נשימה. מצד אחד, מדובר בשמלה ממלכתית וצנועה מכף רגל ועד ראש. מהצד השני, הגזרה הצמודה עם הכיווצים גורמת לשמלה להיראות אלגנטית ומחמיאה כל כך לגזרה של מגישת החדשות. השרוולים הנשפכים הופכים את השמלה מלבנה ופשוטה למרשימה ומיוחדת, וגורמים לטביבי להיראות פשוט מדהים על הבמה.

מגי טביבי צילום: יחצ

מגי טביבי

מגי טביבי צילום: יחצ