"הרבה תגובות מגיעות דווקא מקהל חילוני": מגישת החדשות מתחזקת

מגי טביבי מקפידה לפרסם באינסטגרם שלה דבר תורה על פרשת השבוע. במסגרת שאלות ותשובות שערכה בסטורי שלה, היא שיתפה את העוקבים בתהליך ההתחזקות שהיא עוברת, "הדת היא המנוע והאיזון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 09:36 ב באייר התשפג

"הרבה תגובות מגיעות דווקא מקהל חילוני": מגישת החדשות מתחזקת
מגי טביבי, מגישת ערוץ 14, צילום: CC BY-SA 4.0 Omermantzur

מגי טביבי החלה את דרכה בתכנית הריאליטי "האח הגדול", אך מעטים האנשים שזוכרים אותה משם. מאז הספיקה טביבי להפוך לפנים של ערוץ 14, בתור אחת ממגישות החדשות המזוהות ביותר עם הערוץ. לא מזמן היא כבשה יעד נוסף כשנבחרה להנחות את טקס הזיכרון הממלכתי לחללי ונפגעי פעולות האיבה המתקיים בהר הרצל. אתמול (שבת) טביבי קיימה פעילות של שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, ונתנה לעוקביה יד חופשית.

"המילה 'דת' יוצרת לרוב רתיעה וריחוק"

"מה השינוי הגדול ביותר שאת חשה שאת עוברת בחודשים האחרונים?" נשאלה מגישת החדשות. "התחזקות באמונה", היא השיבה, "יש ניסיונות, גם אתגרים, ולא הכל חלק כפי שלפעמים נדמה. ההבנה שהכל קורה מסיבה שנסתרת מעינינו ולטובה היא קסומה". במקביל לתהליך ההתחזקות שלה, טביבי החלה לפרסם באופן קבוע באינסטגרם שלה דבר תורה על פרשת השבוע. "המילה 'דת' יוצרת לרוב רתיעה וריחוק", שיתפה מגישת החדשות, "ולכן מתוך המציאות הזאת החלטתי לקחת על עצמי את משימת ההנגשה".

מכאן נולד לטביבי הרעיון לפרשת השבוע. "מה שמדהים לראות שהרבה מהתגובות וההודעות הפרטיות לגבי זה מגיעות דווקא מקהל חילוני שמוצא חיבור עמוק לדברים", שיתפה מגישת החדשות, "זה ההישג מבחינתי". בהמשך נשאלה טביבי עד כמה היא מחוברת לדת והשיבה, "מאוד. היא המנוע, האיזון והשמירה על השפיות".