עם מגן דוד וברכה בארנק: הלוק של מיכל הרצוג בטקס ההכתרה

לטקס הכתרת המלך צ'ארלס הגיעו נציגים מכל רחבי העולם, ביניהם גם נשיא מדינת ישראל ורעייתו. מיכל הרצוג הצטיינה בלוק ציוני, בצבעי כחול לבן, עם אלמנטים יהודיים שהוטבעו בתוכו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/05/23 12:27 טז באייר התשפג

עם מגן דוד וברכה בארנק: הלוק של מיכל הרצוג בטקס ההכתרה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הכתרת המלך צ'ארלס, שהתרחשה בשבת האחרונה, עוררה סקרנות רבה ברחבי הממלכה ובעולם כולו. רבים נשאו עיניים אל הנסיכות שהגיעו בשמלות מושקעות ובלוקים אופנתיים, אך אותנו תפסה יותר מכל הנציגה הישראלית שלנו, רעיית הנשיא מיכל הרצוג. הרצוג הגיעה לאירוע יחד עם בן זוגה, הנשיא יצחק הרצוג, ובלטה בצבעי כחול ולבן, צבעי דגל מדינת ישראל.

מיכל הרצוג הצטיינה בלוק בכחול לבן

החליפה המרשימה של רעיית הנשיא עוצבה על ידי נעמה וטובהל'ה חסין, עם תכשיטים של קרן וולף. חליפת השמלה נתפרה במיוחד למעמד, בצבע כחול רויאל, צבע אהוב במיוחד על בית המלוכה ותואם את דגל מדינתנו. החליפה רקומה ושזורה באבני סברובסקי, כאשר בתחתית רקומים שני מגני דוד. הארנק הקטן עוצב גם הוא בבית האופנה הוותיק, ובתוכו רקומה ברכת "יבורך השם". 

חוץ מהחליפה, הרצוג ענדה על ראשה קשת מבית היוצר של קרן וולף, ולהשלמת המראה המלכותי היא עדנה גם עגילים של אותה המעצבת. הלוק של רעיית הנשיא הצטיין בחגיגיות, התאים למעמד המלכותי ובעיקר הפגין ציוניות ואהבת המולדת - ממש כפי שהיינו מצפים מהנציגה הנשית שלנו בטקס.