אופנה מלכותית הולכת בעקבות אמא: נמסנו מהלוק של הנסיכה שרלוט

מבין כל הנסיכות שהגיעו לאירוע הכתרת המלך צ'ארלס בשמלות מיוחדות ולוקים מפתיעים, בלטה נסיכה מתוקה אחת: שרלוט, הבת של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון, שהופיעה בלוק לבן מכף רגל ועד ראש

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/05/23 11:37 טז באייר התשפג

הולכת בעקבות אמא: נמסנו מהלוק של הנסיכה שרלוט
צילום: shutterstock

הכתרת מלך בריטניה החדש, צ'ארלס, שהתקיימה בשבת האחרונה, גררה תשומת לב רבה בממלכה ובכל רחבי העולם. חוץ מההתעסקות בטקס עצמו ובאורחים שהגיעו לכבד, חלה התעסקות רבה בלוקים המוקפדים של הנסיכות. קייט מידלטון, שהרשימה כצפוי, לא שכחה להלביש גם את ילדיה, ג'ורג', שרלוט ולואי.

לוק ראוי להכתרה של סבא שלך למלך

מבין שלושת הנסיכים, נכדיו של המלך החדש, תפס אותנו הלוק של הנסיכה שרלוט המתוקה. שרלוט לבשה שמלה לבנה וחלקה, עם מעטה דמוי גלימה מעוטרת רקמת פרחים. ללוק האלגנטי של הנסיכה הקטנטנה הוסיפו נעלי בובה לבנות וכמובן נזר כסוף ומנצנץ. ללא ספק, הנסיכה המתוקה תיראה נפלא בכל שמלה שילבישו עליה, אבל הבחירה להלביש את שרלוט בצורה הזו היא מצוינת.

מצד אחד לוק צנוע, פשוט, שמתאים לילדה קטנה ולא לנסיכה מבוגרת. מצד שני, שמלה חגיגית שאי אפשר להתעלם ממנה, וראויה להכתרת סבא למלך. השמלה של הנסיכה נקנתה ב"Alexander McQueen", נעלי הבובה נקנו ב"Papouelli Shoes", ואת הנזר המהמם קנו ב"Jess Collett Milliner".