אלגנטיות נצחית: הלוק המהמם של קייט מידלטון בהכתרת צ'ארלס

שמלת שמנת רקומה, גלימה עשויה משי טהור ונזר יוקרתי: כך הדוכסית מקיימברידג' בחרה להתלבש למאורע החשוב של המלכת צ'ארלס | וגם: המחווה האופנתית המרגשת לנסיכה דיאנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/23 22:57 טו באייר התשפג

אלגנטיות נצחית: הלוק המהמם של קייט מידלטון בהכתרת צ'ארלס
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

עם כל הכבוד להכתרת המלך צ'ארלס, עיניהם של רבים וטובים בעולם היו נשואות אל הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, בציפייה ובשאלה איזה לוק בחר למאורע החגיגי. קייט בחרה ללבוש שמלת שמנת שעוצבה על ידי מעצב הבית הקבוע, אלכסנדר מקווין.

שמלה מרשימה וגלימה ממשי טהור

השמלה התהדרה ברקמה מורכבת של עלי זהב וחוטי כסף מנצנצים בעלת מוטיבים של ורד, גדילן, נרקיס ותלתן, אשר מסמנים את אחדות ארבע האומות. ההשראה למוטיבי הרקמה הגיעה מהמלכה המנוחה אליזבת השנייה, שגם שמלת ההכתרה שלה כללה את הפרחים הלאומיים.

מעל לשמלה הדוכסית לבשה גלימה מלכותית העשויה כולה ממשי טהור. הגלימה הייתה מעוטרת בצבעים מרהיבים של הדגל - שילוב הרמוני של אדום, לבן וכחול. קייט בחרה ללבוש נזר מפואר, יצירת מופת שנוצרה בקפידה על ידי המוחות המבריקים של ג'ס קולט ואלכסנדר מקווין.

מחווה לבבית לנסיכה דיאנה

במחווה לבבית לחמותה המנוחה האהובה, הנסיכה דיאנה, קייט עיטרה את אוזניה בזוג עגילי פנינים ויהלומים מעודנים, נכסי ירושה שקישטו פעם את הנסיכה האייקונית מוויילס. המחווה הנוגעת הזו עשתה כבוד לעבר, והיכחה כי קייט מגשרת בין הדורות ומגשימה את המורשת המתמשכת של אלגנטיות נצחית.