נטלי דדון בלוק צנוע במיוחד - גילינו מאיפה השמלה הפרחונית

הדוגמנית הימנית הגיעה לפגישה עם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, לקבל תעודת הוקרה על פועלה. לפגישה היא הגיעה בשמלה פרחונית צנועה במיוחד, ובשיחה עם כיפה גילתה לנו מאיפה נקנתה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/05/23 17:49 יג באייר התשפג

נטלי דדון בלוק צנוע במיוחד - גילינו מאיפה השמלה הפרחונית
צילום: תום מרשק

כבר שנים רבות שנטלי דדון היא אחת הדוגמניות המוכרות ביותר בתעשייה. היא השתתפה בהישרדות, קיבלה פינה משלה בטלוויזיה והפכה לאושיית רשת עם מאות אלפי עוקבים. בתקופה האחרונה דדון הפכה לפעילה פוליטית בצד הימני של המפה, וחטפה מהתפקיד לא מעט. במקביל לכך דדון מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה על ההתקרבות לדת, על ההתחזקות שלה ועל האהבה שלה לבורא ולתורה.

השמלה הצנועה של נטלי דדון נקנתה ב"סבינה מוסייב"

היום (ה') דדון הגיעה לפגישה עם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, במסגרתה קיבלה תעודת הוקרה על מאבקה למען ההתיישבות. הפגישה בין השניים התקיימה בבית הקפה "היללס" ביישוב ברוכין בשומרון, והדוגמנית הפתיעה בלוק צנוע במיוחד. דדון לבשה שמלת מקסי פרחונית בגוונים סגלגלים, בסגנון שלא היה מבייש אף דוסית ממוצעת. ללוק שלה היא הוסיפה ז'קט ג'ינס, פריט חובה בכל ארון של בחורה דתייה, ותיק צד חום עם פרנזים. אין ספק שאם היינו פוגשים את דדון בלוק הזה באמצע הרחוב, היינו מניחים שהיא בדרכה חזרה מהאולפנה או מהמכללה. 

הלוק של הדוגמנית כבש אותנו, והיינו חייבים לברר איפה משיגים שמלה כזו לארון שלנו. לחדשות כיפה דדון גילתה בסוד שהשמלה המהממת נקנתה ב"סבינה מוסייב", וכל אחת מכן יכולה לקנות כזו לעצמה באתר של החנות.

צילום: צילום מסך אינסטגרם

צילום: נטלי דדון