עם משקפי שמש ושמלת מלמלה: הלוק של מלכת ירדן מושלם - חוץ מפרט אחד

ראניה, מלכת ירדן, הגיעה לגלריה הלאומית לאמנויות בשמלת קומות בצבע ירוק זית עם נעלי עקב מתאימות. הלוק של המלכה כמעט מושלם, אך התיק שבחרה לצוות לו הורס את הכל

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 03/05/23 13:18 יב באייר התשפג

עם משקפי שמש ושמלת מלמלה: הלוק של מלכת ירדן מושלם - חוץ מפרט אחד
צילום: shutterstock

להיות מלכה זה לא פשוט. בכל מקום שאת מגיעה אליו כל העיניים נשואות אלייך, וכולם בוחנים את דברייך, את עמידתך וגם את הלוק שלך. בדיוק בגלל זה מלכות ונסיכות ברחבי העולם מקפידות להשקיע בלבוש שלהן, ומפתיעות בכל פעם עם לוקים שונים ומיוחדים. הפעם ראניה, מלכת ירדן, הגיעה לגלריה הלאומית לאמנויות בארצה, כשהיא לבושה בשמלת מלמלה בצבע ירוק זית.

התיק הצהוב הורס את הכל

לשמלת הקומות המלכה ציוותה חגורה שחורה דקה, אותה החליפה עם החגורה המקורית שמגיעה עם השמלה שנקנתה ב"Brandon Maxwell". החגורה המקורית אומנם יפה ומתאימה, אך הבחירה של המלכה משתלבת בלוק כמעט בלי שנשים לב שהחליפה. בתבונה רבה, ראניה ציוותה ללוק נעלי עקב שפיציות בצבע ירוק זית, שיוצרות גימור אלגנטי ללוק המוקפד.

כל זה יכל ליצור למלכת ירדן את הלוק המושלם, אם לא פרט אחד. התיק הצהוב שהמלכה בחרה להוסיף הורס בבת אחת את כל הלוק. מעבר לזה שהמבנה שלו לא מחמיא כל כך למלכה, הצבע הזוהר והזרחני שלא משתלב עם הירוק-זית ממש מפריע בעיניים. אין ספק שהמלכה הייתה צריכה תיק בצבע שונה, כדי לגוון את הלוק, אבל במקומה לא היינו בוחרים דווקא בצבע הצהוב.