אופנה מלכותית בשמלת קומות וחגורה עם פרנזים: הלוק הייחודי של מלכת הולנד

מקסימה, מלכת הולנד, הגיעה לקונצרט יום המלך בשמלת קומות אדומה עם פרחים וחגורה עם שני פונפונים קשורים. הלוק של המלכה אמנם גרף הרבה מבטים, אבל בכל הנוגע לסטייל קצת התאכזבנו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 20/04/23 14:13 כט בניסן התשפג

בשמלת קומות וחגורה עם פרנזים: הלוק הייחודי של מלכת הולנד
צילום: shutterstock

להיות מלכה זה לא פשוט. בכל מקום שאת מגיעה אליו כל העיניים נשואות אלייך, וכולם בוחנים את דברייך, את עמידתך וגם את הלוק שלך. בדיוק בגלל זה מלכות ונסיכות ברחבי העולם מקפידות להשקיע בלבוש שלהן, ומפתיעות בכל פעם עם לוקים שונים ומיוחדים. הפעם מקסימה, מלכת הולנד, הגיעה לקונצרט יום המלך בלוק שללא ספק גרף הרבה מבטים סביבה.

הלוק מושך הרבה תשומת לב, אך בנוגע לסטייל הוא מעט מפספס

מלכת הולנד לבשה שמלת קומות אדומה עטורת פרחים בגווני סגול וכחול, ששרווליה מבד שקוף וכל קומה בה מקושטת בסיומת מלמלה. החלק המפתיע יותר בלוק הוא החגורה השחורה: חגורה עבה אליה מוצמדים בחוטים ארוכים שתי קבוצות פרנזים, המגיעות כמעט עד תחתית השמלה. לכל זה המלכה הוסיפה צעיף שחור שהניחה על כתפה, נעלי עקב שחורות וגבוהות במיוחד ותיק שחור קטן.

אין ספק שהלוק של המלכה מושך הרבה תשומת לב, אך בכל הקשור לסטייל הוא מעט מפספס. הגזרה של השמלה, בשילוב הפתח המעוגל הסגור היטב, לא מחמיאה במיוחד למלכה. אבל הדגש הוא בעיקר על החגורה העבה מדי, עם הפונפונים המעט מגוחכים עבור מלכה מכובדת כמו מקסימה, והכל ביחד יוצר לוק לא כל כך אסתטי ולא כל כך מלכותי.