תיק צד, משקפי שמש ואופניים: קייט מידלטון בתמונה זוגית מלאה סטייל

בתמונה רשמית של ארמון המלוכה לציון 12 שנות נישואים לזוג המלכותי קייט ווויליאם, נראים השניים חוגגים כאחד האדם בטיול אופניים בשטח. אבל אצל קייט- תהיו בטוחים - היא עשתה זאת בסטייל

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/04/23 23:18 ח באייר התשפג

תיק צד, משקפי שמש ואופניים: קייט מידלטון בתמונה זוגית מלאה סטייל
צילום: shutterstock

תמיד בסטייל: כבר 12 שנים עברו מאז הנישואים המתוקשרים של קייט מידלטון והנסיך וויליאם. מאז נישאו השניים הפכה קייט לאחת הנשים האהובות בבריטניה וגם לאייקון אופנה בינלאומי. בארמון המלוכה שחררו תמונה רשמית של השניים לציון 12 השנים המשותפות של השניים.

בתמונה הרשמית, שפורסמה ברשתות החברתיות של ארמון המלוכה, נראים השניים במהלך טיול אופניים בשטח כשהם לבושים באופן רגיל לחלוטין, ללא גינוני מלכות, ג'ינס וטי שירט. השניים עצרו בצד הדרך על מנת לקיים את הצילום הזוגי הרשמי.

כשקייט הפתיעה עם כיסוי ראש

הנסיכה הגיעה לביקור במרכז המוסלמי הייז כדי להודות למסייעים ולתורמים למען נפגעי ההריסות מרעידות האדמה בטורקיה, כשהיא לבושה בשמלת סטרפלס שחורה ומעיל שחור וארוך שמגיע כמעט עד הרצפה. ללוק היא הוסיפה מגפיים שחורים ארוכים עם עקב דק וגבוה, שמוסיפים אלגנטיות וסטייל ללוק, ומעל הכל, גולת הכותרת, מטפחת. הנסיכה הגיעה כשהיא עטופה בפשמינה לבנה עם עיטורים שחורים, וקשרה אותה סביב ראשה בסגנון מסורתי. אמנם הנסיכה תמיד מצטיינת בצניעות ואופנה, אך הפעם היא הצליחה להפתיע אפילו יותר.