אופנה מלכותית הסטייל עובר במשפחה: אמא של קייט מידלטון בשמלה אביבית משגעת

פוסט ששיתף ג'יימס מידלטון לרגל יום האם, בו תמונה שלו ושל אימו קרול מיום חתונתו, חושפת שמלה אביבית וצבעונית ומבהירה היטב מאיפה הדוכסית מוולש קיבלה את היכולות האופנתיות שלה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/03/23 15:53 כט באדר התשפג

הסטייל עובר במשפחה: אמא של קייט מידלטון בשמלה אביבית משגעת
קייט מידלטון, קיבלה את הסטייל מאמא, צילום: shutterstock

השבוע ציינו בבית המלוכה את יום האם, הנחגג ב-19 במרץ. במסגרת החגיגות הדוכסית מוולש, קייט מידלטון, ניצלה את ההזדמנות לשתף תמונות שלה עם ילדיה, בכדי לחגוג את האמהות והמשפחתיות. מי שעוד בחר לציין את היום הוא אחיה של הנסיכה, ג'יימס, ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם אמם וכתב, "את גורמת לעולם שלי להסתובב".

השמלה של קרול מידלטון מראה לנו מאיפה קייט ירשה את הסטייל

התמונה ששיתף ג'יימס צולמה בחתונתו, שהתקיימה ב-2021. התמונה המשותפת של האם והבן חושפת את השמלה האביבית של קרול מידלטון, וגורמת לנו להבין מאיפה בתה ירשה את הסטייל. במקום שמלה רשמית ומבוגרת, כמו שרבות בוחרות לשים בחתונת ילדיהם, האם מידלטון בחרה בשמלה אביבית ופרחונית. השמלה בגווני כחול וכתום נקנתה ב"Temperley", ומבליטה את הגזרה הנאה של האם. 

הייחוד העיקרי של הלוק טמון בשכבות בתחתית השמלה, סגנון שחזר לאופנה לא מזמן והגיע גם לבית המלוכה. השמלה מלווה בפתח וי גדול, ולהשלמת הלוק מלמלה בקצה השרוולים. התלבושת האופנתית שנחשפה על ידי הבן מראה לנו איפה קייט למדה להתלבש, ולכן לא פלא שהנסיכה גדלה להרכיב לוקים מרהיבים בעצמה.