אופנה מלכותית קייט מידלטון ומלכת הולנד עם אותה השמלה - מי עשתה את זה טוב יותר?

שבועיים אחרי שקייט מידלטון הופיעה עם השמלה האלגנטית שלה, מלכת הולנד הגיעה לביקור עם לוק כמעט זהה לגמרי, עם כמה הבדלים קטנים ומשמעותיים במיוחד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/02/23 15:19 כד בשבט התשפג

קייט מידלטון ומלכת הולנד עם אותה השמלה - מי עשתה את זה טוב יותר?
צילום: shutterstock

הסיטואציה של שתי נשים שמגיעות עם אותה שמלה לא זרה לנו, ומסתבר שהיא יכולה להתרחש גם בבית המלוכה. לפני קצת יותר משבועיים קייט מידלטון הגיעה לביקור בלידס עם שמלה שמנתית בעיטור חגורה, וכעת מפתיעה מקסימה, מלכת הולנד, בשמלה דומה במיוחד, כמעט זהה, בגוון חום בהיר. אז מי לבשה את זה טוב יותר? תכריעו אתם.

מעיל שלוקח את כל הלוק למקום אחר לגמרי

מהצד האחד, קייט אהובתנו, שמספקת לנו לוקים מדהימים וצנועים פעם אחר פעם. כמו את רוב הלוקים שלה, קייט יודעת לשדרג בעצמה, כשהוסיפה את החגורה התואמת לשמלת הסריג, ולא שכחה מעיל בצבע ירוק בקבוק שלוקח את כל הלוק למקום אחר לגמרי. הדוכסית בחרה מגפיים שחורים וארוכים עם עקב, ולא שכחה גם תיק תואם לז'קט. יכול להיות שהחיסרון העיקרי בלוק הזה הוא דווקא הניגוד הגדול בין השמלה עצמה לז'קט, שמשנה את כל המראה ברגע שמורידים או עוטים אותו.

מלכת הולנד נותנת פייט רציני

מהצד השני, מלכת הולנד, שנותנת פייט רציני לנסיכה האהובה. שמלת הסריג של המלכה מגיעה עם החגורה החומה, מה שמנמיך אותה לעומת מידלטון שעשתה את ההתאמה בעצמה, אך בתחומים אחרים היא מתעלה על מתחרתה. הגזרה המתרחבת של השמלה, כמו גם מגפי הבז' שבחרה המלכה, גורמים ללוק להיראות קצת יותר אלגנטי. אין ספק שחסר קצת צבע נוסף, עם הבחירה במעיל ותיק חומים גם הם, אך בהחלט אפשר לומר על מקסימה שגם בסטייל היא די מלכה.