אופנה מלכותית זו לא פיג'מה: הנסיכה הגיעה לאירוע בלוק מפתיע

שרלין, נסיכת מונקו, הגיעה לאירוע מלכותי כשהיא לבושה בחליפה בהירה שקצת מזכירה פיג'מה. כנראה שהנסיכה שמה בראש סדר העדיפויות את הנוחות, וקצת זנחה את הסטייל

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/04/23 14:15 כב בניסן התשפג

זו לא פיג'מה: הנסיכה הגיעה לאירוע בלוק מפתיע
צילום: shutterstock

לנסיכות ברחבי העולם, מלבד היותן חלק ממשפחת המלוכה המכובדת, יש מחויבות רבה גם לגבי הלבוש שלהן. בכל אירוע שהן מגיעות אליו הן נמדדות על פי הלוק שבחרו ועליהן להרשים את כולן. הפעם נסיכת מונקו, שרלין, הגיעה לביקור במטה של קרן אנדריאה בלוק מעט מפתיע, המורכב מחליפה בגוון בז'-אפרפר ונעלי עקב תואמות.

לקחה את המשפט "את הכי יפה כשנוח לך" צעד אחד קדימה

הסווטשירט שלבשה הנסיכה, עם רוכסן באמצע וכיסים בצדדיו, בהחלט לא נחשב לפריט אופנה אלגנטי במיוחד. בשילוב עם מכנסיים באותו הצבע, מעט יותר אלגנטיים אך עדיין עם גומי וסגנון מתרחב, החליפה של הנסיכה נראית קצת כמו פיג'מה. אם היא לא הייתה בוחרת לשלב בלוק שלה גם נעלי עקב גבוהות ואלגנטיות סביר להניח שהיא לא הייתה צולחת את הלוק הזה.

הנסיכה כנראה לקחה את המשפט "את הכי יפה כשנוח לך" צעד אחד קדימה, כי אין ספק שנוח לה, אבל מנסיכה מלכותית כמוה ציפינו לקצת יותר השקעה. אם בכל זאת התאהבתן בלוק ומתחשק לכן לאמץ אותו לארון הפרטי, תוכלו לרכוש את החליפה המלאה ב"Emporio Armani".

צילום: shutterstock