אופנה מלכותית בשמלה פרחונית וכיסוי ראש: נדהמנו מהלוק של הנסיכה ההריונית

יוג'יני, נסיכת הממלכה המאוחדת, הגיעה לחתונה כשהיא לבושה בשמלה פרחונית וצנועה עם נעלי עקב גבוהות ומעיל חום ארוך, וגולת הכותרת של הלוק: כיסוי ראש ורדרד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/04/23 13:49 יג בניסן התשפג

בשמלה פרחונית וכיסוי ראש: נדהמנו מהלוק של הנסיכה ההריונית
צילום: shutterstock

הנסיכה יוג'יני היא נסיכת הממלכה המאוחדת של בריטניה, בתם הצעירה של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון. הנסיכה ההריונית הגיעה לחתונה במייפייר שהתרחשה ב-1 באפריל כשהיא לבושה בשמלה שחורה עטורת פרחים צבעוניים, בלייזר חום וארוך שמגיע עד קצה השמלה, נעלי עקב גבוהות בגוון בז' ומעל הכול קישטה את שערה בקשת דמוית מטפחת.

הלוק הצנוע של הנסיכה יכול להתאים גם לבנות המגזר הדתי. הנסיכה הפתיעה אותנו עם שמלה מגזרית במיוחד, בגזרה מתאימה לחודשי ההיריון המתקדמים. התרשמנו מהבחירה של הנסיכה הצעירה להסתובב עם נעלי עקב גבוהות כל כך כשהיא נושאת תינוק בבטנה, אך אין ספק שהן משדרגות את הלוק שלה. הקשת שבחרה הנסיכה מתאימה בדיוק לבנות המגזר הנשואות שלא חובשות כיסוי ראש מלא ומעדיפות להסתפק בסממן עדין, והנסיכה מוכנה לגמרי לאירוע מגזרי קלאסי.

את השמלה המדהימה של הנסיכה אפשר לרכוש ב"ורוניקה בירד", את המעיל החום והארוך שמשדרג את כל הלוק היא רכשה ב"מקס מארה", את נעלי העקב תוכלו למצוא במותג "gianvitorossi" ואת הקשת האופנתית הנסיכה קנתה ב"emily headwear", כיסויי הראש של אמילי.