קולקציה חדשה: בקרוב תוכלו להתלבש כמו הדמויות של בית הנייר

הקולקציה החדשה של מותג האופנה לקוסט נוצרה בשיתוף פעולה עם נטפליקס ועוצבה על פי הסדרות האהובות של החברה. בין התכניות שנכנסו לקולקציה: בית הנייר, דברים מוזרים, אליטה ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 11:51 כב בניסן התשפג

קולקציה חדשה: בקרוב תוכלו להתלבש כמו הדמויות של בית הנייר
צילום: netflix

"נטפליקס" ו"לקוסט" החליטו לשתף פעולה בקולקציה חדשה המאחדת בין כמה מעולמות התוכן של התוכניות האהובות ביותר לבגדים האייקוניים של לקוסט. החל מה-12 באפריל, תצא הקולקציה המשותפת, במסגרתה התנין של לקוסט יעוצב מחדש על פי תלבושות התוכניות האהובות מנטפליקס.

הקולקציה החדשה של לקוסט תעוצב על פי תכניות בנטפליקס

נטפליקס נתנה למותג הביגוד לקוסט חופש יצירתי לעבוד עם הסדרות שלה ושמונה תוכניות נבחרו בשל ערכיהן והקהל המגוון שלהן, התוכניות הן: דברים מוזרים, המלכה שרלוט מברידג'רטון, בית הנייר, המכשף, לופן, חינוך מיני, צל ועצם ואליטה. הקולקציה תתאים לקהל מגוון, ביניהם: אוהבי הרפתקאות, מעריצי רומנטיקה, חובבי מופעי נוער וחובבי ספרות.

צילום: נטפליקס

לבושות בפריטים של לקוסט Netflix X, הדמויות הפיקטיביות האלה יוצאות מגבולות המדים של "נטפליקס וצ'יל". בעודם מעוצבים ללובשם בכל מקום, בגדים אלה יוצגו בחנויות לקוסט ברחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה נוצרו סרטונים שמציגים את התנין בעולם שמשלב את היקום של לאקוסט עם התוכניות של נטפליקס. טווח המחירים של הקולקציה החדשה נע בין 399-899 שקלים. קולקציית הקפסולה תימכר בחנויות לקוסט בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, בחנויות פקטורי 54 ובאתר.

צילום: נטפליקס

צילום: נטפליקס