הבעיה הגדולה של חול המועד: מה לובשים למעיין?

אחת הבעיות הגדולות של בחורה דתייה בימי חול המועד, בהם נוהגים לטייל בנחלים ומעיינות, היא למצוא לבוש מתאים שיהיה גם נוח וגם צנוע. הבאנו בשבילך 3 טיפים מנצחים שיפתרו לך את הבעיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/23 10:13 יח בניסן התשפג

הבעיה הגדולה של חול המועד: מה לובשים למעיין?
צילום: shutterstock

חול המועד הוא חג המעיינות. כולם יוצאים יחד לטייל עם המשפחה או עם חברים, והבנות הדתיות נתקלות בבעיה: מה לובשים? מצד אחד את רוצה ליהנות ולהירטב, ומהצד השני חשוב לך לשמור על כללי הצניעות. אז עד שיהיו מעיינות נפרדים, אספנו בשבילך שלושה טיפים שיעזרו לך להתמודד עם המצב.

1. שכבה ועוד שכבה

אחד הפתרונות האידיאליים למצב הוא להשתמש בשתי שכבות. אל תוותרו על בגד הים שלכן, אבל שימו אותו מתחת לבגדים. כדי שלא תהרסו את הבגדים האהובים שלכן, תבחרו בחולצת טריקו פשוטה שאין לכן בעיה לזרוק אחר כך, ותיכנסו לטבול במעיין בשמחה.

צילום: shutterstock

2. דברים שרואים מכאן לא רואים משם

הפיתרון הזה לא מתאים לכל אחת, ובצדק, אבל הוא יכול להציל רבות. גם כאן מתלבשים בשתי שכבות, אבל כדי לא להיות מסורבלות בתוך המעיין מורידים את השכבה העליונה ברגע שנכנסים. בתוך המים לא כולם יכולים לראות מה את לובשת, וברגע שתצאי תוכלי לחזור לבגדים שלך.

צילום: shutterstock

3. זו לא בושה להיות דוסית

הדבר הכי חשוב שאת צריכה לזכור הוא שזה לא בושה להיות דוסית. מותר לך להיכנס עם כל הבגדים, וגם החצאית, וקצת להסתרבל, וזה לא כזה נורא. תוכלי למצוא בגדי ים צנועים עם חצאית קטנה ושרוולים ארוכים, כי יש כל כך הרבה פתרונות בשביל צניעות. הכי חשוב שתהני.

צילום: shutterstock