אופנה מלכותית וואו: מלכת ספרד בשמלה סגולה שאת חייבת לפסח

ממש לפני שחג האביב והמצות מגיע, לטיסיה מלכת ספרד הגיעה לחנוכת הקונגרס הלאומי של השפה הספרדית בשמלה מושלמת בדיוק לחג, ואנחנו יודעים איפה בדיוק תוכלו לקנות אותה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 29/03/23 14:35 ז בניסן התשפג

וואו: מלכת ספרד בשמלה סגולה שאת חייבת לפסח
צילום: shutterstock

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מלוקים מגזריים וצנועים שמגיעים אלינו היישר מבית המלוכה. אחת הנסיכות שעושה זאת שוב ושוב היא קייט מידלטון, שכל תלבושת שלה יכולה להשתלב בארון של הדוסית המצויה. הפעם זו לטיסיה, מלכת ספרד, שהגיעה לחנוכת הקונגרס הבינלאומי של השפה הספרדית בשמלה בצבע סגול לילך.

שמלה שתתאים לכל אחת ותשתלב בכל תמונה משפחתית

בלי שהתכוונה, ככל הנראה, מלכת ספרד הגיעה לאירוע עם שמלה מושלמת לחג המתקרב. הצבע הסגול והעדין של השמלה מתאים בדיוק לעונת האביב המאפיינת את החג, וכך גם העיצוב האלגנטי שלה. מצד אחד מדובר בשמלה צמודה וחגיגית, ומהצד השני הכיווצים הופכים אותה לקלילה יותר ומתאימה גם לארוחת חג המונית וגם לכזו אינטימית. הפתח של השמלה, החיתוך במותניים, השרוולים התפוחים והשסע הצנוע, גורמים לשמלה להיות כזו שתתאים לכל אחת ותשתלב מעולה בכל תמונה משפחתית.

אז איפה אפשר לקנות?

את הלוק לטיזיה סגרה עם נעלי עקב סגורות בגוון בז', שלא לוקח את הפוקוס מהשמלה. לכל זה היא הוסיפה תיק בצבע זהה לשמלה ועגילי וינטז' צבעוניים. החג אמנם קרוב מתמיד, אך אם תרוצו מהר תוכלו להספיק לקנות את השמלה המדהימה לחג השני, באתר של "Cho Atelier". אם אתן רוצות להיראות ממש כמו המלכה, את הנעליים תוכלו לרכוש ב"CAROLINA HERRERA".