עוד לא קנית שמלה לחג? מצאנו בשבילך 3 שמלות לדקה התשעים

פסח מגיע ועוד לא התארגנת על שמלה לחג? במיוחד בשבילך, מצאנו 3 שמלות חגיגיות שתוכלי להשיג ברגע האחרון בחנויות או באתרים השונים ולהציל את המצב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 03/04/23 17:16 יב בניסן התשפג

עוד לא קנית שמלה לחג? מצאנו בשבילך 3 שמלות לדקה התשעים
קולקצית אופנה גולברי, צילום: שי יחזקאל

למצוא שמלה לחג זו לא משימה פשוטה. צריך ללכת להרבה חנויות, למדוד, לחשוב, לחפש. אם עוד אין לך שמלה לליל הסדר ולשביעי של פסח, כנראה שכבר לא תספיקי לצאת למסע חיפושים. מצאנו במיוחד בשבילך שלוש שמלות שתוכלי להשיג תוך רגע. אהבת אחת מהן? רוצי לחנות, תבקשי אותה באופן ספציפי, וקדימה, יש לך שמלה מוכנה לחג.

העדינה

השמלה העדינה של "חן פאשן" מתאימה בדיוק לערב החג: מצד אחד אלגנטית, מצד שני לא מוגזמת מדי. היא לא צמודה מדי ונוחה מספיק לישיבה ממושכת סביב שולחן החג אך עדיין מצטיינת בגזרה שתחמיא לך ותצטלם מעולה בתמונות לפני החג.

שם הדגם: שמלת סהר קפה .

מחיר: 300 שקלים.

מידות: 36-46.

להשיג: אתר חן פאשן/יפו 50, ירושלים/קניון רמות, ירושלים.

צילום: צילום מסך חן פאשן

האביבית

השמלה האביבית של בית האופנה "גולברי" מתאימה לכל מי שמחפשת שמלה קלילה ולא מתאמצת. זו לא שמלה שתפיל את כולם מהכיסא, אבל היא מספיק יפה ואביבית כדי להתאים לחג. היא נוחה ולא מתאמצת ותוכלי להיות בטוחה שהיא לא תהפוך לעוד שמלה חד פעמית שלא תוכלי ללבוש שוב.

שם הדגם: שמלה דפוס חגורה קשירה PROMO.

מחיר: 249 שקלים.

מידות: 38-46.

להשיג: אתר גולברי/85 סניפי החנות ברחבי הארץ.

צילום: צילום מסך גולברי

הצבעונית

השמלה הצבעונית של "rebeka" מתאימה לאמיצות והנועזות שבינינו. היא קלילה, היא פשוטה ויש לה גזרה מחמיאה, אבל הצבע הורוד העז שלה לא מתאים לכל אחת. אם את רוצה להגיע לליל הסדר בשמלה שתבלוט מעל כולם ותדגיש את הסטייל הייחודי שלך, זו השמלה בשבילך.

שם הדגם: שמלת רקפת ורוד.

מחיר: 350 שקלים.

מידות: 34-52.

להשיג: אתר rebeka.

צילום: צילום מסך רבקה