לובשים פוליטיקה לימור סון הר מלך מדגימה: 3 לוקים מושלמים לחול המועד

חול המועד מתקרב בצעדי ענק והגיע הזמן להחליט מה תלבשו לטיולים והארוחות המשפחתיות. אספנו בשבילכן שלושה לוקים של חברת הכנסת הדתייה שיתנו לכן השראה אופנתית וצנועה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 03/04/23 13:41 יב בניסן התשפג

לימור סון הר מלך מדגימה: 3 לוקים מושלמים לחול המועד
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פסח מתקרב וכולנו דאגנו לשמלה מושלמת לליל הסדר ולשביעי של פסח. אך חוץ מהלוקים החגיגיים, הגיע הזמן לבחור מה נלבש לחול המועד. חברת הכנסת לימור סון הר מלך מצטיינת בלוקים צנועים וקלילים שיכולים להתאים בדיוק לימי החופשה, אספנו בשבילכם שלושה שתוכלו לשאוב מהם השראה.

החגיגי

חול המועד הוא בדיוק השילוב בין יום חול לחג, והלוק השחור-לבן של חברת הכנסת מצליח לעשות זאת בצורה מושלמת. מצד אחד מדובר בחולצה לבנה מכופתרת וחגיגית כיאה לחג הפסח, ומהצד השני הלוק מורכב מחולצה וחצאית ונראה פשוט מספיק כדי להסתובב איתו ביום רגיל. המטפחת עם ההדפס מוסיפה לכל הלוק צבעוניות, על אף שגם היא בשחור-לבן, והכל ביחד מתאים לאירוע משפחתי חגיגי.

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

האביבי 

התלבושת החומה של סון הר מלך מתאימה בדיוק לחג האביב. מדובר בשמלת הדפס מחמיאה בגווני בז' ומעליה ז'קט חום שפותר את בעיית מזג האוויר בימים מתעתעים כאלה. חברת הכנסת קישטה את הלוק במטפחת אפורה ויום-יומית, והאקססורי החשוב ביותר הוא עגילי החישוק הזהובים והגדולים.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הקליל

חול המועד הוא זמן לטיולים משפחתיים, ולכן יותר מהכל התלבושת שלנו צריכה להיות קלילה. השמלה המכופתרת של סון הר מלך היא רחבה ונעימה, ויכולה להתאים לבילוי משפחתי. החגורה החומה משדרגת את הלוק והופכת אותו למעניין הרבה יותר, וכמובן הז'קט שגם כאן עוזר להתמודד עם מזג האוויר.

צילום: Erik Marmor/Flash90