מיליון שקלים וחצי: סניף אאוטלט ראשון לענקית האופנה

בעופר בילו סנטר יפתח סניף העודפים הראשון של בית האופנה RAZILI ויכלול מגוון רחב של פריטי הלבשה והנעלה של מעצבים ישראלים בטווח מחירים רחב

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 11:18 יב בניסן התשפג

מיליון שקלים וחצי: סניף אאוטלט ראשון לענקית האופנה
סניף רזילי בעופר בילו סנטר, צילום: אסף לוי

בית האופנה RAZILI (רזילי) פותח לראשונה בישראל סניף אאוטלט, שיושק השבוע במתחם הקניות עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר. סניף האאוטלט הראשון של רזילי יפתח בהשקעה הנאמדת של מיליון שקלים וחצי, והוא ישתרע על שטח של 150 מ"ר.

הסניף יכלול מגוון רחב של פריטי הלבשה והנעלה של מעצבים ישראלים בטווח מחירים לכל כיס החל מ-49.90 עד 399 שקלים. בין היתר ניתן למצוא פריטים אופנה כמו: שמלות, חצאיות, חליפות,  חולצות, אוברולים, סריגים, מכנסיים מחויטים, מכנסי ג'ינס, ג'קטים, בגדי ים, נעליים, הלבשה תחתונה, כובעים, משקפי שמש, תכשיטים ועוד. כמו כן בחנות תהיה פינת סייל מתחלפת עם עד 60% הנחה על הקולקציות של העונות החולפות.  

סניף רזילי בעופר בילו סנטר

סניף רזילי בעופר בילו סנטר צילום: אסף לוי

לדברי לירון חיים מנכ"ל עופר בילו סנטר: "אנו שמחים וגאים שרזילי הנחשב לאחד המותגים המובילים בישראל, בחר לפתוח את חנות האוטלט  הראשונה שלו בקניון עופר בילו סנטר. אנו בטוחים שפיתחת הסניף תביא עימה קהל מכל הארץ הרוצה לרכוש פרטי מעצבים במחירים נוחים במיוחד. לדבריה:  "אנו נמשיך להכניס ולחדש בקניון עם מותגים בינלאומיים ומקומיים מהמובילים". 

RAZILI, בית לאופנה, הוקם בשנת 1990, ומונה כיום 11 חנויות בוטיק, עם טרנדים ומעצבים שיוצרים חיבור עבור הלקוחות. עופר בילו סנטר OUTLET, מונה כ-180 חנויות  ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. בין החנויות במתחם: פקטורי 54 אאוטלט, שבילים קולומביה אאוטלט , מנגו אאוטלט אדידס אאוטלט, נייקי אאוטלט, ספייסס אאוטלט, רנואר ,טוונטי פור סבן אאוטלט, קסטרו אאוטלט, סטורי אאוטלט , מיננה , KFC , גט פרו (יבואני אנדר ארמור), אמריקן איגל, אוריג'ינלס, גולברי, דלתא, אורבניקה, תמנון, סקצ'רס אאוטלט, עדיקה, פיקס, אורבניקה ועוד.

סניף רזילי בעופר בילו סנטר

סניף רזילי בעופר בילו סנטר צילום: אסף לוי