ענקית האופנה בהודעה דרמטית: החנויות נסגרות

במסגרת ההפגנות ברחבי הארץ והשביתה במשק, גם רשת האופנה הישראלית וקבוצות הקניונים הגדולות בארץ מודיעות על שביתה. החנויות ייסגרו והקניונים יפסיקו לפעול החל מהשעה 12:00

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 11:39 ה בניסן התשפג

ענקית האופנה בהודעה דרמטית: החנויות נסגרות
צילום: shutterstock

בעקבות הבחירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את השר יואב גלנט, ההפגנות החמירו וחלק גדול מהמשק שובת. חוץ מהרופאים והסגירה של נתב''ג, גם רשתות האופנה מודיעות כעת על הבחירה לקחת חלק בשביתה. רגע לפני שהחג מגיע והחנויות מתמלאות בבחורות שלא הספיקו לקנות שמלה לחג, הקניונים נסגרים.

מנכ''ל פוקס הודיע: "אנחנו מצטרפים לשביתה"

הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת פוקס, אחת מרשתות האופנה הגדולות ביותר בארץ, הודיע כי כל חנויות הרשת ננעלות עד לעצירה של החקיקה. "לאחר שבועות ארוכים שבהם פעלתי ,יחד עם חברים יקרים במגזר העסקי, עבור מדינת ישראל-הגיע רגע האמת", הסביר ויזל, "אנחנו מצטרפים לשביתה הגדולה בתולדות ישראל. כאשר החקיקה תעצר, נסייע לשקם את האחדות במדינת ישראל".

הקניונים שובתים

גם קניוני G-City מצטרפים לשביתה של ההסתדרות וקוראים לשוכרים בקניונים לסגור את החנויות החל מהשעה 12:00. רשתות הבגדים וההנעלה ייסגרו, ורק חנויות חיוניות יישארו פתוחות. קבוצת קניוני עופר מצטרפת גם היא לשביתה החל מאותה השעה והחנויות ייסגרו בקניונים השונים הפרוסים בארץ. גם הנהלת דיזנגוף סנטר תיקח חלק והחל מהשעה 12:00 תפעל במתכונת שבת.