8 טיפים שיעזרו לך להתאפר מדהים לליל הסדר

גם אם התחדשת בשמלה מדהימה לליל הסדר, החלק החשוב ביותר בהופעה שלך הוא האיפור. אספנו בשבילכן 8 טיפים מעולים שיעזרו לך לאפר את עצמך ממש כמו מאפרת מקצועית

חדשות כיפה ניצן קליין ניר 02/04/23 11:52 יא בניסן התשפג

8 טיפים שיעזרו לך להתאפר מדהים לליל הסדר
צילום: shutterstock

לקראת החג ומזג האוויר האביבי-קיצי שכבר מגיע למחוזותינו, גם שגרת האיפור שלנו צריכה להשתנות ולהתאים את עצמה כדי שהאיפור יחזיק בצורה הטובה ביותר ויחזיק מעמד לאורך כל ליל הסדר. הבאתי לכם כמה טיפים מהמזוודה המקצועית שלי שיעזרו לכם ליצור את לוק האיפור העמיד ביותר לקראת חג האביב.

1. קרם פנים

לא לוותר על קרם פנים המתאים לעור הפנים שלך. גם אם יש לך עור שומני, חשוב עדיין להניח קרם פנים לפני שמתחילים את תהליך האיפור וזה נכון גם לסוגי העור האחרים מעורב ויבש.

2. פריימר

במידה ואת רוצה עמידות גבוהה, פריימר הוא המוצר שיעזור לך. את הפריימר נניח אחרי שגרת הטיפוח על כל הפנים או על אזורים בהם השומניות של העור יותר גבוהה (כמו אזור ה-T למשל). שימי לב שיש מגוון של פריימרים למגוון של צרכים בעור, לפני שאת הולכת לרכוש בדקי שבאמת הפריימר מיועד לצורך שאת רוצה לפתור.

צילום: shutterstock

3. שכבת בסיס

מרחי את שכבת הבסיס שאת אוהבת. מייקאפ על מנת ליצור אחידות בעור וקונסילר על מקומות נקודתיים שצריכים כיסוי נוסף.

4. ברונזר

לפני שנקבע את בסיס, נשתמש בברונזר, סומק ושימר במרקם קרם כמו על מנת ליצור בסיס למוצרים אבקתיים שבדרך כלל נעלמים ומתנדפים מהעור ראשונים. במידה ואין לך סומק קרמי, את תמיד יכולה להניח כמות קטנה של אודם אהוב על תפוחי הלחיים ולטשטש כלפי מעלה, הוא יעזור לך ליצור את אותה התוצאה.

5. פודרה

לאחר חיטוב הפנים במוצרים "רטובים", נניח פודרה על כל הפנים ונקבע את הברונזר והסומק הרטובים עם מוצרים באבקה.

6. בסיס קרמי

בכדי לגרום לצלליות שלך להיראות יותר טוב ולהיות עמידות לאורך זמן, עלייך להניח בסיס קרמי לפני שאת מתחילה בהנחתן. בסיס זה יכול להיות הקונסילר שלך, פריימר המיועד לעפעף או צללית במרקם קרם. אחרי שלב זה, תוכלי להניח ולשחק עם הצלליות על העיניים וליצור את הלוק המושלם.

צילום: shutterstock

7. עפרון תוחם

בכדי לשמור על עמידות השפתון, הקפידי להניח עפרון תוחם על כל השפתיים (ולא רק מסביב) כדי לתת אקסטרה עמידות וגם במידה והשפתון טיפה ירד, יהיה את התוחם מתחתיו שישמור על צבע לשפתיים. ישנם מגוון של מוצרי שפתיים עמידים היום בשוק ואת לגמרי יכולה לבחור את המוצר שיתאים עבורך.

8. קיבוע עם ספריי

הטיפ האחרון למי שרוצה להיות סמוכה ובטוחה שהאיפור ישמר לה למהלך כל היום הוא קיבוע עם ספריי מקבע את כל הפנים לאחר סיום תהליך האיפור. ניתן למצוא מגוון של מוצרים אלו בשוק הישראלי וגם להזמין אונליין.

הכותבת היא מאפרת כלות ומעבירה סדנאות איפור קבוצתיות ואישיות, מלמדת אותך להיות להיות המאפרת של עצמך.