הסיפור מאחורי האיפור "הייתי רואה סרטונים ואז מנסה על עצמי": המאפרת ניצן קליין ניר בראיון מיוחד

המאפרת הדתייה מספרת מתי הבינה שהיא חייבת ללמוד איפור, איך מסקרה שינתה לה את החיים ולמה היא תמיד מסתובבת עם שפתון לחות בתיק, "אני סובלת באופן תדיר משפתיים יבשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/23 12:28 כז בטבת התשפג

"הייתי רואה סרטונים ואז מנסה על עצמי": המאפרת ניצן קליין ניר בראיון מיוחד
צילום ועיצוב שיער: צופיה קאפח , צילום: צופיה קאפח

ניצן קליין ניר היא נשואה טרייה מפתח תקווה. היא רק בת 26 אבל יש לה כבר שלוש שניות ניסיון, ואת דרכה בעולם האיפור היא התחילה עוד מהתיכון. את הידע שלה רכשה בלימודי האיפור אצל מיקי בוגנים, וממשיכה ללמוד ולהתקדם בהשתלמויות כל הזמן. "מרגישה שהמקצוע הזה בחר בי", היא מספרת, "אני מתה על חתונות, אוהבת את ההתרגשות וההתארגנות, ממש מרגיש שהשכינה נמצאת איתנו בימים כאלה, וזה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעבודה יום יומית עם כלות. מרגישה שאני זוכה כל יום מחדש!".

מתי התחביב הפך למקצוע?

מאז ומתמיד אהבתי איפור. הייתי חוזרת כל יום אחרי התיכון, יושבת לראות סרטונים ביוטיוב ואז מנסה על עצמי, לא תמיד בהצלחה מרובה יש לציין. את מעט דמי הכיס שהרווחתי, הוצאתי על מוצרים והתנסיתי על חברות. אחרי שנתיים שירות לאומי ושלוש שנים תואר, החלטתי שאני חייבת ללכת וללמוד רציני את המקצוע, כי זה משהו שפשוט לא עזב אותי והאהבה לא הלכה וקטנה אלא להיפך. למדתי חצי שנה בבית הספר של מיקי בוגנים ונהניתי מכל רגע. 

צילום ועיצוב שיער: צופיה קאפח 

מה הייתה הטעות הראשונה שלך בתחום?

הפחד לצאת לעצמאות. שנים ניסיתי לשלב את האהבה לאיפור תוך כדי עבודה כשכירה במשרה מלאה, לא תמיד בהצלחה. זה לא קידם אותי לכיוון שרציתי והדבר היחיד שנותר לעשות הוא לקפוץ למים ולעסוק רק בזה. 

מוצר האיפור שלעולם לא תוותרי עליו?

וואו, כל כך קשה לבחור. אבל אם יש מוצר אחד שעושה שינוי מטורף זו המסקרה. היא פשוט פותחת את העיניים, מבליטה את הצבע של הריסים ומעגלת אותם, ונותנת לעיניים הרבה יותר מקום בפנים. 

צילום ועיצוב שיער: רחלי ניר הורוביץ 

מה תמיד יש לך בתיק?

שפתון לחות עם קצת צבע. אני סובלת באופן תדיר משפתיים יבשות ולכן פחות מתחברת לשפתונים עמידים שמייבשים את השפתיים. תמיד אעדיף להניח על עצמי שפתון לחות עם קצת צבע ולחדש אותו במהלך היום. 

מה הדבר הכי קשה בתחום?

הדבר הכי קשה, כמו בכל תחום, הוא השיווק. להגיע לקהל הלקוחות הרלוונטי והמדויק ביותר לנו. החלום שלי הוא כל יום לאפר ולשמח כלה ובשביל להגיע לחלום הזה צריך לעבוד המון על השיווק. ממש לא מספיק "רק" לאפר יפה. 

צילום ועיצוב שיער: רחלי ניר הורוביץ

אם לא היית מאפרת, מה היית?

שאלה נהדרת שאני עוד חושבת עליה לפעמים, כנראה משהו שקשור לרשתות חברתיות, ניהול מדיה וכדומה. אני מאוד אוהבת ליצור תוכן, לצלם, לערוך וללמוד כל הזמן דברים חדשים על כלל הפלטפורמות. 

טיפ זהב למתאפרות מתחילות

אף אחת לא יוצאת מאפרת מבית ספר לאיפור, תבנו את הביטחון שלכן לאט לאט, תלכו להשתלמויות אצל מאפרים שאתן מעריכות, תאפרו כל דבר שזז, תשקיעו במוצרים איכותיים (לא חייב דווקא יקרים) ולאט לאט.