מזהבה גלאון ועד מאיה ורטהיימר: מצעד הלוקים הצנועים של שבוע האופנה

שבוע האופנה הביא איתו לא מעט לוקים מדוברים ובלתי נשכחים, אך אנחנו בחרנו להתייחס דווקא לצנועים ביניהם. קבלו את מצעד הלוקים הטובים ביותר שנצפו על המסלול, מהטוב ועד הטוב ביותר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 23/03/23 13:11 א בניסן התשפג

מזהבה גלאון ועד מאיה ורטהיימר: מצעד הלוקים הצנועים של שבוע האופנה
צילום: Haydon Perrior

השבוע התקיים ברחבי הארץ שבוע האופנה, שהצליח לעורר לא מעט מהומות עם לוקים פרובוקטיביים יותר או פחות, אבל מה שתפס את עינינו היו כמובן הלוקים הצנועים שנצעדו על המסלול. אספנו בשבילכם את עשרת הלוקים הצנועים הטובים ביותר, לפי הדירוג שלנו.

מקום עשירי

חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון, הפתיעה את כולם בשמלה צבעונית מקושקשת במיוחד, עם תמונות ואיורים שמביעים עמדה פוליטית. השמלה שעיצבה הגר אלמביק מגיעה ממש עד הרצפה, ובלטה בצבעוניות ובצניעות שלה כאחד.

צילום: haydonperrior

מקום תשיעי

הלוק הצנוע של המעצבת שרון טל, המורכב מחולצת כפתורים שחורה וחצאית קומות מתנפנפת, בהחלט ראוי להיכנס לרשימה הזו. אמנם התלבושת קצת חסרה בצבע, ומלבד האבזם בחגורה היא שחורה לגמרי, אבל מדובר בלוק אלגנטי, מתוחכם וצנוע במיוחד.

צילום: haydonperrior

מקום שמיני 

השמלה הצנועה של ליבי נחימובסקי, שעוצבה על ידי המעצבת שרון טל, קטפה את מקומה בכבוד. השמלה עוצבה בהשראת נופי ארץ ישראל, בראשם הכנרת, והרעיון בהחלט עובר דרך השמלה בגווני חום. מתחת לשמלה עם הפתח הגדול, המעצבת הוסיפה חולצה צמודה ותואמת שתהפוך את הלוק לצנוע באמת.

צילום: haydonperrior

מקום שביעי 

השמלה של ליהיא לפיד, שקושטה בסממנים יהודיים ודגל ישראל, בלטה במיוחד בין הדגמים שעיצבה הגר אלמביק. לפרוכת והפסוקים קצת פחות התחברנו, אבל השמלה בצבעי שחור-לבן עונה על כל כללי הצניעות והאופנה, והגזרה שלה מחמיאה במיוחד לעיתונאית והסופרת.

צילום: haydonperrior

מקום שישי 

מנחת הטלוויזיה מאיה ורטהיימר עלתה על המסלול עם לוק שעוצב על ידי הגר אלמביק וחיוך גדול. הלוק הורוד והמתוק של האושייה מורכב משמלה לבנה, ז'קט ורוד משובץ, כובע ורוד ומגפיים תואמים. כל זה ביחד גרם לורטהיימר להיראות זוהרת, אופנתית וצנועה.

צילום: haydonperrior

מקום חמישי 

התלבושת של סנדרה רינגלר, שעוצבה גם היא על ידי הגר אלמביק, הגיעה למקום החמישי משתי סיבות: היא הצנועה ביותר מתוך הרשימה, ובנוסף לכך הושקעה בה יצירתיות רבה. רואים שמאחורי הלוק עומדת מחשבה ומסתתר רעיון, ואי אפשר שלא להסתכל עליו ולהתעמק בו.

צילום: haydonperrior

מקום רביעי 

התלבושת שעוצבה על ידי טובהל'ה ונעמה חסין, בניגוד לרוב הלוקים בתצוגות השונות, היא אחת שתוכלו לאמץ לארון שלכן. היא צנועה, פשוטה, עם צבעוניות עדינה ולא בועטת מדי. המעצבות ידעו להתאים בחוכמה בין שמלה לבנה עם פרחים סגולים יחד עם חצאית בגווני סגול וירוק, והכל ביחד נראה פשוט נפלא.

צילום: haydonperrior

מקום שלישי 

הלוק שעוצב על ידי שרון טל הוא אחד הלוקים הפשוטים והאלגנטיים שהופיעו בתצוגות השונות. מצד אחד, אין בו משהו מיוחד כל כך, עם חליפת ז'קט ומכנסיים בצבע שמנת בשילוב חולצת הדפס חומה, אבל אם מתעמקים באמת מבינים שמדובר בעיצוב אלגנטי, נקי, שכל פרט בו מושקע ומחושב.

צילום: haydonperrior

מקום שני 

הלוק שעוצב על ידי טובהל'ה ונעמה חסין, מורכב משני פריטים שיכולים להיכנס לכל ארון של בחורה דתיה. החולצה המכופתרת עם עיטורי הפרחים הקסימה אותנו מיד, וכך גם החצאית המיוחדת בצבעי ורוד וכתום. אפשר לומר שמכל הלוקים במצעד, מדובר בלוק המגזרי ביותר.

צילום: haydonperrior

מקום ראשון

את המקום הראשון קטף בכבוד הלוק של המעצבת הגר אלמביק. אין ספק שלא מדובר בפריטים שמישהי מאיתנו תאמץ לארון הפרטי שלה, אבל כשמדובר בתצוגת אופנה שמטרתה בעיקר לכבוש את תשומת לב הקהל ולהפתיע, אין ספק שהלוק הזהוב עושה את העבודה שלו. עם הגלימה התפוחה ומשקפי הפרחים, לא יכולנו להפסיק להסתכל.

צילום: haydonperrior