ליבי נחימובסקי דיגמנה בשבוע האופנה עם שמלה מיוחדת: "צריכה לעכל"

שבוע האופנה הישראלי נפתח אמש כשרבים מהמשתתפים בוחרים להעביר מסרים אקטואלים דרך הבגדים. מי שעשתה את זה בגדול, היא הכוכבת החרדית שחרכה את המסלול עם שמלה מיוחדת ומסר מיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 08:36 כז באדר התשפג

ליבי נחימובסקי דיגמנה בשבוע האופנה עם שמלה מיוחדת: "צריכה לעכל"
ליבי נחימובסקי, צילום: שגב דהן

שבוע האופנה בתל אביב: שבוע האופנה בתל אביב נפתח אמש (א') ועל רקע האירועים בארצנו, הפך להיות פוליטי במיוחד, כשרבים מהמשתתפים מציגים על הבגדים מסרים אקטואלים. כך פתח הזמר עברי לידר את השבוע עם שמלה עם סמל המדינה ויו"ר מרצ, זהבה גלאון, הגיעה עם שמלה צבעונית ועליה תמונותיהם של אסתר חיות וגלי בהרב מיארה.

כוכבת מפתיעה על המסלול

אורחת מפתיעה נרשמה בין הדוגמנים והדוגמניות על המסלול של התצוגה, כוכבת הרשת ואשת העסקים החרדית המוכרת ליבי נחימובסקי. נחימובסקי עלתה על המסלול כשהיא מציגה שמלה מיוחדת שיצרה המעצבת לאה שניאור וצעדה לקול תשואות הקהל.

צפו בליבי נחימובסקי על המסלול בשבוע האופנה:

"ואהבת לרעת כמוך"

נחימובסקי לא הסתפקה רק בהצגת השמלה ובדומה למשתתפים אחרים באירוע, בחרה להעביר מסר שאף הוקרן על המסכים הגדולים. נחימוסבקי בחרה במסר מאחד על פני עוד התבטאות פוליטית ועל שמלתה כיכבו המילים: "ואהבת לרעך כמוך" ששולבו בעיצוב השמלה. על צידה של השמלה נכתב: "כלל גדול בתורה על אהבת הבריות עקרון המוסר והשיוון של כל בני האדם".

ליבי נחימובסקי "מגיע לך ליבי" | צילום: שי הנסב

"את מסוגלת. את יכולה. מגיע לך ליבי"

לאחר האירוע היוקרתי, סיכמה ליבי את הערב וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "וואו צריכה לעכל את הערב הזה, היה עוצמתי ברמות אחרות. לרגעים זה הרגיש שאפשר אחרת, כוחנו באחדותנו" כתבה. "בפן האישי" הוסיפה ליבי, "הערב הזה היה הרבה יותר מ'ללכת על המסלול' זה היה יותר כמו טפיחה קטנה לעצמי על השכם, את מסוגלת. את יכולה. מגיע לך ליבי" סיכמה.