10 פריטים שאת פשוט חייבת שיהיו בארון שלך

הארון שלנו מלא בפריטי לבוש שונים ומגוונים, אבל בין כולם יש כמה פריטים שכל אחת חייבת שיהיו לה בארון תמיד, והסגנון האופנתי בכלל לא משנה. אספנו בשבילכן עשרה פריטים כאלה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/03/23 19:07 כא באדר התשפג

10 פריטים שאת פשוט חייבת שיהיו בארון שלך
צילום: shutterstock

לכל אחת יש סגנון לבוש ייחודי משלה, ואת פרטי הלבוש האהובים עליה שמלווים אותה תמיד. אבל חוץ מההעדפה האישית, יש כמה פריטים שכל בחורה חייבת שיהיו לה בכל זמן ובכל גיל בארון, ויהיו מוכנים להציל אותה בכל מצב שיבוא. 

1. בלנדסטון

נעלי הבלנדסטון שהשתלטו על העולם בעשור האחרון, הפכו לפריט חובה בכל ארון. הן מתאימות כמעט לכל לוק יום-יומי וגם לכל עונה. את יכולה לקחת אותן לטיול בטבע, ליום ארוך בעבודה או לסיבוב עם הכלב, הן תמיד יהיו נוחות, וחשוב מכך, לא ייהרסו לך במים.

צילום: shutterstock

2. טי שירט לבנה

כמעט מיותר להסביר את החשיבות של טי שירט לבנה, בעיקר בגלל שכל בחורה משתמשת בה באופן תדיר וקבוע. היא מתאימה עם חצאית פרחונית, מתחת לסרפן, עם מכנסי ג'ינס, ובגדול עם כל לוק שתוכלי לחשוב עליו. תמיד תהיה סיטואציה שבה תזדקקי לה לפתירת בעיה אופנתית, וכדאי לך מאוד שהיא תהיה שם.

צילום: shutterstock

3. גולף שחורה

כמו הטי שירט הלבנה, כך חולצת הגולף השחורה בעלת שימושים רבים. בעונת החורף או בעונת המעבר, כמו זו שאנחנו נמצאים בה כעת, הגולף השחור יכול לפתור הרבה בעיות. עם חצאית, עם מכנס, מתחת לסרפן, מתחת לחולצה קצרה, את תמיד יכולה לשים אותו ולהפוך את הלוק שלך לאלגנטי תוך רגע אחד.

צילום: shutterstock

4. עגילי חישוק

עגילי חישוק גדולים, בצבע כסוף או זהוב, יכולים לשדרג כל לוק שלך בשניה. ידוע שאקססוריז הוא אחד הדברים שהופכים לוק מסתמי למלא סטייל, אבל כאן את אפילו לא צריכה להתאמץ להתאים, הם מתאימים לכל לוק ולכל סיטואציה, ויפים על כל אחת.

צילום: shutterstock

5. ז'קט ג'ינס

במיוחד בעונת מעבר כדאי להסתובב תמיד עם ז'קט. הבעיה בבחירת ז'קט היא שצריך להתאים גם אותו לכל הלוק שבנית, ובדיוק בגלל זה את חייבת שיהיה לך בארון ז'קט ג'ינס: הוא קליל, הוא יפה, הוא מחמיא, והוא מתאים לכל הצבעים - מהבהירים ועד הכהים.

צילום: shutterstock

6. חצאית שחורה

גם אם את בחורה של שמלות, גם אם את בחורה של צבעוני וגם אם את בכלל לא אוהבת שחור, את חייבת שתהיה לך לפחות חצאית שחורה אחת. הצבע השחור מתאים לכל לוק ותמיד יכול לסגור לך פינה של סריג שלא משתלב עם אף חצאית אחרת. 

צילום: shutterstock

7. גרביון שחור שקוף

הארון של כל בחורה דתיה עמוס בגרביונים, אבל הגרביון שבאמת חייב להיות שם הוא השחור השקוף. מצד אחד שומר על הרגליים, מצד שני לא עבה ומוגזם. מעבר לזה שהוא פיתרון חורפי לחימום הרגליים, הוא גם אלגנטי ומשדרג.

צילום: shutterstock

8. סנדלי שורש

כפכפים וסנדלים יש לנו בשפע, אבל אלו שאנחנו באמת צריכות הן סנדלי השורש, חובה בכל ארון של דתייה. כמובן שהן משמשות בעיקר לטיולים בטבע או במעיינות והן תחליף מצוין לכפכפים הבורחות, אבל אפשר גם לנעול אותן לצד לוק יומיומי פשוט וקיצי.

צילום: shutterstock

9. פוטר

לפעמים בחורף לא מתחשק לנו להעמיס על עצמנו בשכבות או בסריגים מסורבלים, וכל מה שאנחנו רוצות הוא שיהיה לנו נוח. בדיוק בגלל זה כל אחת חייבת שיהיה לה בארון לפחות סווטישירט גדול ומחמם אחד, שתוכל לזרוק על עצמה בימים עייפים ולהתעטף בחום.

צילום: shutterstock

10. חולצה מכופתרת

למי שרוצה להיראות אלגנטית, מעודכנת וחדשנית, חולצה מכופתרת היא בהחלט פריט אופנתי שצריך להופיע בארון. אפשר לשלב אותה עם מכנס או חצאית צמודה, ותמיד תיראי בוגרת ומבינה עניין. היא מתאימה גם לעבודה במשרד, גם ליציאה עם חברות ולפעמים אפילו לטיול, הכל תלוי איך משלבים אותה בתוך הלוק.

צילום: shutterstock