אופנה מלכותית החגיגית, המסורתית והכלה: שלושה לוקים מלכותיים באירוע אחד

רגע לפני החתונה המלכותית, נסיכת ירדן חגגה את מסיבת החינה שלה. האם והגיסה הנרגשות הגיעו לאירוע בשמלות מסורתיות, והנסיכה בעצמה לא שכחה שמלה לבנה וחגיגית

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 09/03/23 12:44 טז באדר התשפג

החגיגית, המסורתית והכלה: שלושה לוקים מלכותיים באירוע אחד
צילום: shutterstock

ייתכן שעם קבלת כתר המלוכה מגיע גם חוש אופנתי, כי המלכות והנסיכות ברחבי העולם מצליחות להפתיע אותנו בכל פעם מחדש בלוקים האופנתיים שלהן. הפעם נסיכת ירדן, אימאן, חגגה את מסיבת החינה שלה, ובין האורחים שהגיעו לשמח בלטה האם והמלכה ראניה, וגם המלכה העתידית, רג'ווה אל סייף.

הכלה

הכלה העתידית הגיעה לאירוע כשהיא לבושה בשמלה לבנה, כיאה למעמדה. השמלה המסורתית קושטה בחגורה נשפכת וחגיגית עם עיטורי זהב, והשרוולים קושטו בתחרה לבנה. הנסיכה נראתה זוהרת וקורנת, וזה גרם לכל הלוק שלה להיראות טוב אפילו יותר. 

החגיגית

אם הכלה, מלכת ירדן, הגיעה בשמלה קלאסית למי שמחתנת את בתה. מצד אחד מסורתית ומתאימה למסיבת חינה, ומהצד השני חגיגית מספיק בשביל אורחת הכבוד. העיצוב של השמלה אומנם די מיושן, עם השסע שמכוסה בבד ורוד שפחות משתלב עם הגוון האדום, אך צריך לזכור שלא מדובר בחגיגה רגילה אלא מסיבה עם קוד לבוש, שהמלכה בהחלט עונה עליו.

המסורתית

אשתו של הנסיך ומי שעתידה לרשת את תפקיד המלכה בעתיד, רג'ווה אל סייף, הגיעה לאירוע בשמלה מסורתית וצבעונית. אנחנו בהחלט בעד מסורת, אך הנסיכה לקחה את זה צעד אחד קדימה. הכתום הזוהר לא מסתדר עם הורוד העז, והעיטורים הכתמתמים רק מעמיסים על התלבושת העמוסה בין כה. הנסיכה החמירה את המצב כשבחרה בנעלי עקב ירוקות וגרמה לנו לתהות לגבי חשיבות הצבעים בעיניה.