המעצבת הודיה לוביץ': "זו הבשורה שלי לאביב"

המעצבת שהקימה את אחד ממותגי האופנה הצנועים המצליחים ביותר, סיפרה בראיון לכיפה על הבחירה לעבור למשרדים חדשים וחשפה פרטים חדשים על הקולקציה החדשה שעתידה לצאת מיד אחרי פורים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/03/23 09:42 ח באדר התשפג

המעצבת הודיה לוביץ': "זו הבשורה שלי לאביב"
הודיה לוביץ', צילום: ללא

מותג האופנה של המעצבת הודיה לוביץ' הפך בשנים האחרונות לאחד ממותגי האופנה המצליחים ביותר בציבור הדתי. פעם אחר פעם הם מפתיעים בקולקציות חדשות וצנועות ואת החנויות המפוזרות בארץ פוקדות מדי יום בנות המגזר. אתמול (ג') התקיימה השקה של המשרדים החדשים של החברה, ואנחנו הגענו ושוחחנו עם המעצבת הראשית.

"בקולקציה החדשה יש הרבה בדים טבעיים, זו הבשורה שלי"

"יש לנו פה השקה של המשרדים והסטודיו החדשים של החברה", הסבירה לנו לוביץ', "עשינו קפיצת מדרגה". כשהיא אומרת קפיצת מדרגה, היא מתכוונת לבחירה של החברה לאחד הכל ביחד: המשרדים, הסטודיו והעובדות שהיו מפוזרות, מתאחדות כעת למקום אחד. חודש אדר אמנם בעיצומו, אך במשרדי הודיה לוביץ' אפשר להריח כבר את פסח. "השבוע אנחנו מצלמים את הקולקציה החדשה", היא שיתפה, והבטיחה שתצא אחרי פורים.

"אחר הפריטים שאני ממש אוהבת בקולקציה זה עבודה עם הרבה בדים טבעיים", סיפרה המעצבת, והוסיפה שבאופן אישי זה הדבר שהיא הכי מתחברת אליו. "זו הבשורה שלי לאביב, לפסח", היא התייחסה לסוגי הבדים הטבעיים, ולגווני החום והבז' שיקשטו את הקולקציה החדשה.