אופנה מלכותית הפעם היא אכזבה: קייט מידלטון בלוק של הדודה שבאה לביקור

הנסיכה מלאת הסטייל הגיעה לאירוע עם בעלה, אך הפעם הלוק שלה אכזב אותנו. הסגנון המיושן והבחירה לשחזר לוק שכבר נצפתה איתו בעבר, לא תואמים את היכולות האופנתיות המצופות ממנה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/02/23 18:23 ו באדר התשפג

הפעם היא אכזבה: קייט מידלטון בלוק של הדודה שבאה לביקור
קייט מידלטון אכזבה, צילום: shutterstock

קייט מידלטון היא לא רק דוכסית ואמא לילדים, היא גם אישה עם חוש אופנתי וסטייל. כל לוק שלה מפתיע אותנו מחדש ביכולת שלו להישאר אלגנטי וצנוע, ועדיין לכבוש את כולם עם שמלות מהממות ואקססוריז מושקע. דווקא בגלל היכולות הגבוהות כל כך, התאכזבנו מהלוק הנוכחי של קייט, שלא משתווה באף צורה לאלו הקודמים.

הציורים הלא-ברורים והצבעים הבנאליים מזכירים לנו דודה

הנסיכה הגיעה יחד עם בעלה הנסיך לפתיחה הרשמית של חלל חדש באצטדיון המוקדש לשחקנים פצועים, כשהיא לבושה בשמלת סריג לבנה עם ציורים אדומים. אין ספק שכמו כל שמלה שתשים עליה, גם זו מחמיאה לגזרה של הנסיכה, אך זה ככל הנראה הדבר היחיד הטוב בשמלה הזו. הציורים הלא-ברורים על השמלה והצבעים הבנאליים שלה גורמים לה להזכיר לנו דודה שבאה לביקור מארץ רחוקה, ולא כל כך מבינה איך מתלבשים כאן.

לא חוזרים על טעות פעמיים

גם הבחירה של מידלטון לשלב חולצת צווארון מתחת לשמלה עם פתח סגור, ומגפיים שחורים על גרביונים שחורים, די הורסת לה את הלוק. עמוד האופנה המלכותי באינסטגרם מזכיר לנו למה השמלה הזו מוכרת לנו, והסיבה לכך היא שהנסיכה כבר לבשה אותה בעבר, ב-2018, בלוק שנראה כמעט זהה לגמרי. אולי על פעם אחת היינו מבליגים, אבל אותנו לימדו שלא חוזרים על טעות פעמיים.