נטשה את השמלה: קייט מידלטון בלוק מושלם להגיע איתו למשרד

יש הרבה מה ללמוד מהנסיכה על סטייל, אבל לא כל לוק שלה יכול להתאים לשימוש יום-יומי. הפעם קייט בלוק קליל ומושלם בדיוק לעבודה במשרד

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/23 17:29 יח בשבט התשפג

נטשה את השמלה: קייט מידלטון בלוק מושלם להגיע איתו למשרד
צילום: shutterstock

כל לוק של הנסיכה האהובה מפתיע אותנו מחדש, ומוכיח לנו יכולות אופנתיות שיש רק לה. עם לבוש מגזרי שיכול להתאים לכל דתיה שומרת מצוות, קייט מראה שוב איך אפשר להיות גם צנועה וגם מלאת סטייל. הפעם הדוכסית הגיעה לחגוג את חזרתה מהמשלחת שעשתה ברחבי אנטרטיקה, כשהיא מציגה תלבושת שכל אחת מאיתנו יכולה לאמץ למשרד. 

את רוב הפריטים כבר יש לך בארון

את רוב הפריטים בלוק של קייט כבר יש לך בארון: מכנסיים כהות רחבות (גם ג'ינס יוכל להתאים), אותם היא רכשה ב"LK Bennett". החולצה הלבנה עם הפתח העגול נרכשה ב"Kiltane", אך ללא ספק תוכלי למצוא כזו או דומה לה בכל חנות בגדים רנדומלית. השיא של הלוק, כמו בכל תלבושת של קייט, הוא כמובן הז'קט. הז'קט הלבן עם העיצוב האלגנטי, הגזרה המחמיאה והבד הייחודי מעלה את הלוק של קייט כמה רמות למעלה. אבל אל דאגה, את הז'קט תוכלו לרכוש דווקא בקלות, מכיוון שנקנה ברשת הפופולרית "זארה".

הם אלו שהופכים את הלוק למותאם ליום עבודה קליל

אצל קייט, כמו תמיד, הלוק לא נגמר רק בפריטי לבוש מוצלחים. הדוכסית מלאת הסטייל לא שוכחת את האקססוריז הקטנים שעושים את כל ההבדל. לרגליים היא בחרה דווקא בנעלי סניקרס פשוטות, שנרכשו ב"VEJA", והם אלו שהופכים את הלוק למותאם ליום עבודה קליל. אך קייט לא שוכחת להצמיד למכנס חגורה שחורה ודקה, וכמובן עגילי זהב עם פנינים שנרכשו במותג המוכר, "Accessorize".