לובשים פוליטיקה צבע ושובבות שאין לאחרים: האקססוריז הנדיר של יצחק גולדקנופף

לכאורה, השר החרדי לובש שחור-לבן ככל אחיו למגזר. אבל יש פריט לבוש אחד וייחודי שהוא לא מוותר עליו, וזה בדיוק מה שעושה את ההבדל הגדול

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/02/23 17:14 יא בשבט התשפג

צבע ושובבות שאין לאחרים: האקססוריז הנדיר של יצחק גולדקנופף
יצחק גולדקנופף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יש נטייה לחשוב שלגברים אין סטייל, ובטח שלא לגברים חרדים. רבות דובר על הלוקים הייחודים של מרב מיכאלי ועל הבחירות האפנתיות של מירי רגב, אבל איפה הגברים? יצחק גולדקנופף, יושב ראש יהדות התורה שלא מזמן התפטר מתפקידו כחבר כנסת כשמונה לשר השיכון והבינוי, מדגים איך עושים את זה נכון. הלוקים לכאורה רגילים, סתמיים, אך יש פריט אחד שחוזר בהם שוב ושוב ומשנה את הכל: הצעיף.

צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

לא שוכח את האקססוריז הקבוע שלו

בין חליפה שחורה לחולצה לבנה, התלבושת החרדית הקלאסית, שר השיכון לא שוכח את האקססוריז הקבוע שלו. חשוב להבהיר כי לא מדובר במספר צעיפים שונים, כי אם צעיף אחד, המלווה את גולדקנופף ממש לכל מקום. הצעיף, בצבעי כחול, מורכב ברובו מהדפס של עיגולים ונקודות כתומות, כשבסופו מתחלף הגוון לכחול כהה יותר, והדוגמה חוזרת על עצמה בצורה של כמה שורות ובהרכב מעט שונה.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגיע לו ציון לשבח על המאמץ האופנתי

היופי העיקרי בצעיף הזה, שאין ספק שיכולנו למצוא בקלות כמה צעיפים קצת יותר אפנתיים ממנו, זה שהוא מתווסף ללוק מגזרי ושחור-לבן לחלוטין, ומוסיף לשר החרדי צבע ושובבות שאין לאחרים. אנחנו אמנם נגד מחזור, והיינו שמחים לראות את גולדקנופף מחליף צעיפים מדי פעם אך אין ספק שמגיע לו ציון לשבח על המאמץ האופנתי החוזר ונשנה. אנחנו יודעים שהשר אוהב לעורר לא מעט סערות, אנחנו רק מקווים שהסערה הבאה לא תהיה בנושא הצעיף והיכן ניתן להשיג אותו.

צילום: Yossi Aloni/Flash90