צדיקה: חן אמסלם חושפת מה המצווה שהיא לא מוותרת עליה

הדוגמנית והשחקנית חן אמסלם שמככבת בסרט חדש מספרת על הגבולות הדתיים שלה: אני לא מגדירה את עצמי דתייה, אבל אני שומרת כשרות ולא מדליקה אש או עובדת בשבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 14:54 ז בכסלו התשפג

צדיקה: חן אמסלם חושפת מה המצווה שהיא לא מוותרת עליה
חן אמסלם, צילום: שיר דוד, CC BY-SA 3.0, מתוך ויקיפדיה

חן אמסלם היא מהשחקניות והדוגמניות המוכרות בישראל, לאחרונה יצא לבתי הקולנוע סרט חדש בכיכובה ובין ההשקות להורות לשני פעוטות היא סיפרה בראיון למגזין לאישה על הקירבה שלה לדת ועל הנס שקרה לה בבית ההורים. 

חן אמסלם: "לפני שש שנים לא הייתה לי בכלל התעוזה לבקש דבר כזה"

זגורי סיפרה בראיון ללאישה: "אני לא מגדירה את עצמי דתייה, אבל אני לא מדליקה אש בשבת, שומרת כשרות ולא עובדת בשבת. עד לפני שנה־שנתיים לא הייתה אפשרות לבקש בחוזה דבר כזה, ולשמחתי היום יש הרבה שחקנים שלקחו על עצמם לא לעבוד בשישי בערב וסללו לי את הדרך. לפני שש שנים, כשעשיתי את 'שיער' בקאמרי, לא הייתה לי בכלל התעוזה לבקש דבר כזה. הייתי עושה וידיאו־קידוש עם המשפחה וזה היה כל כך עצוב, שאני לא מוכנה לזה יותר".

"אתה קולט שאני צריכה ללכת לבית הכנסת לברך הגומל"

הדוגמנית שיתפה ברגע קשה שחוותה כששריפה פרצה סמוך לבית הוריה בזמן שישנה שם עם ילדיה הקטנים: "כמעט פירקו לנו את הדלת, בעיטות, צרחות. קפצנו מהמיטה בבהלה, אני כמובן הלכתי על האקסטרים וחשבתי שזה מחבלים. שלפנו את הילדים ואת סבתא שלי מהמיטות, יצאנו מהבית בפיג'מות, ואז ראינו עשן ואש עולים מאחורי הבית. הייתי בטוחה שהבית נשרף. רק כשכוחות הכיבוי הגיעו הבנו שזה לא אצלנו, אלא שהבית של השכנים שצמוד אלינו עלה באש. איזה מזל שהשכנים המדהימים שלנו הצילו אותנו והזעיקו מכבי אש, כי הכל יכול היה להיגמר אחרת. למחרת, כשחזרנו הביתה, הבנתי שעברתי חוויה טראומטית. אמרתי למאור 'אתה קולט שאני צריכה ללכת לבית הכנסת לברך הגומל?'".