משנה חיים: הפיתרון האופנתי למזג האוויר הסוער

הסופה מביאה איתה הרבה נזקים, אבל היא לא צריכה לפגוע בסטייל שלנו. מצאנו בשבילכם פיתרון שישפר לכם את כל הלוקים החורפיים ויהפוך את העונה הקרה לאופנתית הרבה יותר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/02/23 12:57 טז בשבט התשפג

משנה חיים: הפיתרון האופנתי למזג האוויר הסוער
צילום: shutterstock

מזג האוויר הסוער וסופת ברברה גורמים לנו לא פעם לעטות על עצמנו שכבה ועוד שכבה ולשכוח את הסטייל בבית. אין ספק שצריך לשים את הנוחות והחום מעל הכל ולא לקחת סיכון בהתקררות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להיראות מסורבלים ולא אופנתיים. אך אל דאגה, יש פיתרון שיכול לשלב גם סטייל וגם נוחות בלוק אחד, בלי יותר מדי בלאגן: בגדים תרמיים. 

לחולצה התרמית שני יתרונות מובהקים: היא מחממת ולא רואים אותה. כולנו זוכרים מהילדות את הגופיות החמות שהיינו שמים מתחת לסוודר והיו מחממות אותנו בימי היסודי הקרים, אבל הבעיה העיקרית איתן הייתה שהן לא אופנתיות ובעיקר מאוד בולטות. את החולצה התרמית אפשר לשים מתחת לבגדים מבלי שיבחינו בה. היא צמודה לגוף ומחממת היטב, ותוכלו להלביש עליה כל סריג שתרצו. במקום לשים ז'קט מעל הסריג ומעיל מעל הז'קט, אתם יכולים להסתפק בשתי שכבות אלגנטיות שיחממו אתכם היטב.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

גם המכנסיים התרמיים יכולים לשדרג את החורף שלכם. לבנים זה אולי פחות יתאים (למרות שגם אתם תוכלו ללבוש אותם מתחת למכנסי הג'ינס או הטרנינג), אך ללובשות החצאיות זה יכול להיות פיתרון מצוין. במקום הגרביונים השחורות, שגם מציקות לנו וגם לא מחממות במיוחד, אפשר לשים את המכנסיים התרמיים ולחמם את הרגליים גם כשבחוץ סופה סוערת.

צילום: shutterstock