את לא צריכה להגיע לדייט עם שיער מקורזל: כך תשמרי על התסרוקת גם בחורף

הגשם נפלא וממלא את הלב, אך מה שהוא גורם לשיער שלנו זה נזק בלתי נסלח. בדיוק לשם כך אספנו בשבילכם חמש דרכים לשמור על השיער מסודר ויפה גם בחורף

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/01/23 12:14 ט בשבט התשפג

את לא צריכה להגיע לדייט עם שיער מקורזל: כך תשמרי על התסרוקת גם בחורף
צילום: shutterstock

אין ספק, הגעתו של הגשם מבורכת ומשמחת, אבל היא פוגעת בדבר אחד עיקרי: השיער. הגשם מטפטף מעלינו וכל טיפה מחריבה ומקרזלת את השיער. גם אם הצטיידנו במעיל או סוודר עם כובע, בדרך כלל הוא ימעך את השיער ויהרוס את כל ההופעה. בחורף, הקשר בין הצורה שבה סידרנו את השיער בבוקר לבין הצורה שבה אנחנו מגיעות איתו בעבודה היא מקרית לחלוטין, והגיע הזמן לשים לזה סוף. בדיוק לשם כך אספנו בשבילכם את השיטות הבאות.

5 דרכים לשמור על השיער בחורף:

1. צמה 

הפיתרון הקלאסי והלא בהכרח מובטח הוא לאסוף את השיער לצמה הדוקה. כשהשיער מפוזר או קלוע לקוקו הוא עלול להתפזר, להתבלגן ברוח, ולא להצליח לחזור לקדמותו. לעומת זאת הצמה שומרת על השיער ומבטיחה שגם אם יירד גשם, סביר להניח שתיראי אותו הדבר.

יתרון: השיער שלך לא יזוז או ייפגע מנזקי החורף.

חיסרון: תצטרכי להיות כל היום עם צמה.

צמה

צמה צילום: shutterstock

2. קרם לדרך

הפיתרון שדורש קצת יותר מאמץ הוא לקחת איתנו לדרך צנצנת קטנה של קרם לחות, שתלווה אותנו לכל מקום. הקרם יוכל להחזיר בקלות את השיער לקדמותו ולתקן את נזקי הסערה, לא משנה כמה עבר על השיער.

יתרון: במקום מראה של פודל רטוב, תיראי כאילו יצאת מהמקלחת.

חיסרון: תצטרכי לקחת איתך את הקרם לכל מקום.

קרם

קרם צילום: shutterstock

 3. כובע

אם קייט מידלטון ומלכת הולנד יכולות, גם את מסוגלת לשלב את הכובע בלוק החורפי שלך. זה יכול להיות כובע צמר, ברט ואפילו קש. הכובע יכול להיות פיתרון שגם יוסיף למראה האופנתי שלך וגם ישמור על השיער מהגשם והרוחות, ויעטוף אותו בחמימות.

יתרון: הכובע גם ישמור לך על השיער וגם יוסיף לך סטייל.

חיסרון: תצטרכי להשקיע מאמץ נוסף להתאים לכל לוק כובע שישתלב בצורה מושלמת.

צילום: shutterstock

4. ספריי 

זוכרת את הספריי שהמסרקת שמה לך לפני האירוע, כדי שהתסרוקת תחזיק גם כשתרקדי כמו משוגעת? הוא לא מיועד רק למסרקות. את הספריי את יכולה לקנות בכל רשת קוסמטיקה ולהשתמש בו בעצמך בבית. אחרי שסיימת לסדר את השיער כמו שאת אוהבת, רססי מהספריי בנדיבות, הוא ידאג שהשיער שלך לא יזוז כל כך מהר.

יתרון: הספריי ידאג שהשיער שלך ישאר מסודר ולא יהרס מהגשם.

חיסרון: הספריי מקשה את השיער וההתמודדות מאוחר יותר, במקלחת, היא לא נעימה.

ספריי לשיער

ספריי לשיער צילום: shutterstock

5. אל תצאי מהבית

אם את ממש לא רוצה ששום דבר יקרה לשיער שלך, שלא ירטב, שלא יתפזר, שלא יתבלגן, אולי כדאי שפשוט לא תצאי מהבית. וברצינות: עם כל האהבה שלנו לשיער היפה, לפעמים צריך לדעת לשחרר את הלחץ, ולהבין שחורף יש רק פעם בשנה.

יתרון: כך בטוח השיער שלך ישאר יפה ורענן.

חיסרון: אף אחד לא יוכל לראות את זה.

צילום: shutterstock