את חייבת להפסיק: הטעויות האופנתיות שכולנו עושות בחורף

משיטת השכבות ועד לוקים חשוכים וחסרי צבע, כולנו עושות בחורף טעויות אופנה בלתי נסלחות. אספנו את 5 הטעויות החמורות ביותר שכל אחת חייבת להפסיק, ולא שכחנו להסביר איך עושים את זה נכון

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/23 10:31 יח בטבת התשפג

את חייבת להפסיק: הטעויות האופנתיות שכולנו עושות בחורף
צילום: shutterstock

קשה להתלבש בחורף. את רוצה מצד אחד להתחמם ולהרגיש עטופה, ומהצד השני להישאר יפה ומטופחת. חשוב לך להיות צנועה וחסודה, אבל את לא מצליחה להתאים אף חצאית לסריג. כל אלו גורמים לך, בכלל מבלי לדעת, לעשות טעויות אפנתיות שמחריבות לך את כל הלוק. אלו חמש הטעויות הכי חמורות שקורות בחורף, ואל תדאגי, הוספנו גם טיפים איך לעשות את זה נכון:

המגפיים המציצות

מה בדיוק: מרוב אהבה למגפי הברך המהממות שלנו, אנחנו רוצות לצוות אותן לכל לוק, והבעיה היא, שעם שמלת מקסי זה פשוט לא הולך.

למה לא: אם את באמת אוהבת את המגפיים הארוכות שלך, תני להן את הכבוד המגיע להן. כשאת לובשת אותן עם שמלת מקסי את גם מסתירה אותן מתחתיה וגם יוצרת לוק פחות אסתטי. 

איך כן: לשמלת מקסי נבחר מגפונים נמוכים (עקב תמיד יוסיף), ואת מגפי הברך ושאר המגפיים הארוכים נשאיר לשמלות הברך והמידי.

צילום: shutterstock

שיטת השכבות

מה בדיוק: לפעמים הקור בחורף משתלט עלינו, ואנחנו רק רוצות להוסיף עוד ועוד שכבות של בגדים. אין בכך שום דבר פסול, אבל לפעמים אנחנו שוכחות להתאים בין הצבעים של השכבות.

למה לא: מבחינתנו רק הוספנו מעיל, אבל מי שמסתכל עלינו רואה את המראה הקשה הבא: סריג אדום, ז'קט מפוספס, מעיל פרווה סגלגל וצעיף כותנה כחול. 

איך כן: צריך לזכור שכל פריט שאנחנו עוטות עלינו הוא חלק מהלוק, מהצעיף ועד הגרב, ולשים לב לשילוב הצבעים ששמנו עלינו. את עם סריג ירוק וז'קט שחור? תשאירי היום את המעיל הכחול בבית.

צילום: shutterstock

איפה הצבע?

מה בדיוק: יש תפיסה מוטעית שצבעי החורף הם רק שחור, אפור, ואם אנחנו ממש מתפרעות גם חום, ואנחנו נוטות למלא את כל הארון שלנו רק בפלטת הצבעים האפלולית הזו.

למה לא: החורף לא צריך להעלים את הצבעוניות, והלוק שלך לא צריך להיראות עצוב וקודר. הצבעים שאת לובשת משפיעים גם על מצב הרוח שלך וגם על הצורה שבה אחרים תופסים אותך.

איך כן: תשתדלי לשלב בכל לוק לפחות צבע אחד. תוסיפי מגף ורוד, צעיף סגלגל או ז'קט מנומר, העיקר שתשדרי צבעוניות ושמחה.

צילום: shutterstock

שכחת את הגזרה בבית 

מה בדיוק: לא פשוט להיות גם צנועה וגם מחוממת בחורף, מה שמוביל אותנו לאחת הטעויות האופנתיות החמורות ביותר: סריג רחב עם חצאית נפנף. 

למה לא: גם בחורף אסור לנו לשכוח את הגזרה שלנו, וללבוש בגדים שלא מחמיאים לנו רק כי הם מחממים אותנו. אפשר לשמור על תלבושת מחמיאה שלא תקפיא אותנו מקור.

איך כן: שימי לב תמיד שאת מקפידה על בגדים שמחמיאים לגזרה שלך. אם בחרת בסריג רחב, החצאית צריכה להיות צמודה או בגזרת A. תעדיפי את הבלייזר האלגנטי על מעיל הדובון, וחשבי תמיד אם בקיץ היית מסכימה לעצמך לצאת ככה מהבית.

צילום: shutterstock

נעלי ספורט

מה בדיוק: החורף מעלים איתו את הכפכפים והסנדלים האהובים, ומאלץ אותנו לנעול נעליים סגורות. כשנמאס לנו מהמגפיים והסניקרס הפשוטות, אנחנו עושות את השגיאה הקשה הזו ומשלבות נעלי ספורט.

למה לא: נעלי ספורט, ובכן, נועדו לספורט, והן בטח לא מתאימות ללוק החורפי והאלגנטי שלך. אם את לא בדרכך לחדר הכושר או לריצת בוקר ארוכה, תשאירי אותן בבית. 

איך כן: גווני את הארון שלך עם מגפיים מסוגים שונים: מגפונים, מגפי ברך, עם עקב, בלי עקב, וגם נעלי סניקרס לימים פחות גשומים. וכשנמאס לך, תחזרי על הכל מחדש, רק אל תפלי לנעלי הספורט.

צילום: shutterstock