הלם: הלוק הוורוד והצנוע של קייט מידלטון

הנסיכה מלאת הסטייל שוב מדגימה איך לשלב בין הז'קט למכנס בלי מאמץ בכלל ומוכיחה: לא צריך יותר מצבע אחד כדי ליצור לוק מדהים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 11:31 ט בשבט התשפג

הלם: הלוק הוורוד והצנוע של קייט מידלטון
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

כל לוק של הנסיכה האהובה מפתיע אותנו מחדש, ומוכיח לנו יכולות אופנתיות שיש רק לה. עם לבוש מגזרי שיכול להתאים לכל דתיה שומרת מצוות, קייט מראה שוב איך אפשר להיות גם צנועה וגם מלאת סטייל. כבר ראינו שהדוכסית יודעת לשלב חליפה ומכנסיים בצורה קלילה ולא מתאמצת וכעת היא מדגימה איך עושים את זה מושלם, עם ארבעה לוקים צבעוניים.

לא צריך יותר מצבע אחד או שניים כדי לייצר לוק מדהים

לכבוד הגעתו האמיתית של החורף, הנסיכה בעלת הסטייל מדגימה לנו שלא צריך יותר מצבע אחד או שניים כדי לייצר לוק מדהים שישאיר את כולם פעורי פה. בלוק הורוד, לדוגמה, קייט מציגה חליפה מחויטת ומכנס בצבע זהה לגמרי. כל מה שהיא נדרשה להשלמת הלוק זו גופיה לבנה שיש לכל אחת בבית וסט של עגילים ושרשרת כסופים. בלוק השני, החורפי יותר, הנסיכה מציגה ז'קט ומכנס בצבע בורדו. אין ספק שגם כאן היא יכלה להסתפק בגופיה לבנה, אך הגדילה לעשות עם חולצה בצבע ורוד עדין בעלת קשר פפיון.

הלוק האחרון הימם אותנו לגמרי

הלוק הסגול מוכיח שלפעמים צבע אחד יכול להספיק: קייט השתמשה בז'קט סגול על גולף סגול-כחול ומכנסיים סגולים. גם בלי החגורה השחורה שהוסיפה, הנסיכה הצליחה לייצר לוק שלם ואסתטי מגוון אחד בלבד. הלוק הרביעי והאחרון הימם אותנו לגמרי, כשקייט השתמשה בצבעי כתום ולבן בצורה הכי נכונה שאפשר לעשות. לחולצה כתומה מלוות קשר היא התאימה ז'קט צחור, והמכנסיים הלבנות סוגרות את הלוק ומעלות אותו בכמה רמות. השיא נמצא כמובן בתיק הכתום שהוסיפה, וכך, בלי מאמץ, היא פשוט נראית מיליון דולר.