התמים, הרשמי ולוק אחד של יציאה עם חברות: קייט מידלטון עושה זאת שוב

גם כשאנחנו בטוחים שכבר ראינו את הלוק הכי יפה של הדוכסית מווילס, היא מצליחה להתעלות על עצמה. הפעם היא הגיעה לביקור בלוק לכאורה פשוט, אבל זה כל הקסם שבו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 30/01/23 11:21 ח בשבט התשפג

התמים, הרשמי ולוק אחד של יציאה עם חברות: קייט מידלטון עושה זאת שוב
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

כל לוק של הנסיכה האהובה מפתיע אותנו מחדש, ומוכיח לנו יכולות אופנתיות שיש רק לה. עם לבוש מגזרי שיכול להתאים לכל דתיה שומרת מצוות, קייט מראה שוב איך אפשר להיות גם צנועה וגם מלאת סטייל. הפעם הנסיכה הגיעה לביקור ב"Windsor Foodshare", שדואגים בעיקר לתרומות מזון לנזקקים, כי הנסיכה שלנו גם צנועה וגם צדיקה. לביקור היא הגיעה בחולצה בצבע ורוד פוקסיה, מעליה ז'קט מחויט באותו הצבע בדיוק, מכנס שחור מתרחב וכמובן שהנסיכה לא שוכחת חגורה שחורה.

הייחוד העיקרי של הלוק הזה מתבטא בכך שהוא לא מתאמץ

את הז'קט והסוודר הורודים רכשה הנסיכה ב"hobbslondon", בעוד המכנסיים השחורות שייכות ל"insidejigsaw". כמובן שכשמדובר בדוכסית היא לא שוכחת גם את הפרטים הקטנים: העקבים הכחולות מ"emmylondon" והטבעת הזהובה מ"oreliajewellery". גם כשאנחנו בטוחים שכבר ראינו את הלוק הכי יפה של קייט, היא מצליחה להתעלות על עצמה ולהפתיע אותנו מחדש. הייחוד העיקרי של הלוק הזה מתבטא בכך שהוא לא מתאמץ. לא מדובר בשמלת ערב נוצצת או תלבושת מורכבת משילובי צבעים קיצוניים, הפשטות של קייט עם גולף ורוד, ז'קט באותו הצבע ומכנסיים בגזרה טרנדית, פשוט עושים את העבודה. 

התמים, הרשמי ולוק אחד של יציאה עם חברות: קייט עם ארבעה לוקים מהפנטים

התמים

קייט, לוק תמים

קייט, לוק תמים צילום: shutterstock

הרשמי

קייט, הלוק הרשמי

קייט, הלוק הרשמי צילום: shutterstock

 המלכותי

צילום: shutterstock

 לוק של יציאה עם חברות

קייט מידלטון

קייט מידלטון צילום: shutterstock