כנסי וגלי: מה הלק שלך אומר עלייך?

הלק שאת מורחת על הציפורניים הוא לא רק צבע, אלא גם סימן היכר וחלק מהזהות. תמיד מסתובבת עם שני צבעים באצבעות שונות? לא פלא שאת מתקשה לקחת החלטות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/23 15:05 כט בטבת התשפג

כנסי וגלי: מה הלק שלך אומר עלייך?
צילום: shutterstock

פעם בחודש או בשלושה שבועות את מגיעה למניקורסטית שלך, ובוחרת איזה צבע או דוגמה ילוו את הציפורניים שלך החודש. את אולי לא משקיעה בבחירה הזו הרבה חשיבות, אבל כדאי שתדעי שדווקא יש לה משמעות רבה, והיא אומרת לא מעט על האופי ועל ההתנהלות שלך גם בשאר תחומי החיים. 

מלא תוספות

אם לק חלק או מפוספס לא מרצה אותך, ואת חייבת להדביק יהלום על האמה ונצנצים על האגודל, את כנראה טיפוס שתמיד רוצה עוד. קשה מאוד לספק אותך: במתנות, באוכל, כמעט בכל דבר, את תמיד רוצה יותר ואף פעם לא מרוצה ממה שיש. את לא אדם ממורמר, את דווקא שמחה וצבעונית, אבל כנראה שאף פעם לא צבעונית מספיק.

צילום: shutterstock

לא בעונה

אם את עושה לק צהוב בחורף ולק חום בעיצומו של הקיץ, זה ממש לא סתם. כנראה שאת בחורה מרדנית ושוברת מוסכמות, ואת פשוט לא מוכנה לקבל את הדברים כמו שהם. זה לא שמתחשק לך ציפורניים זרחניות כשכולן סביבך מושחות באפור עכבר, את פשוט לא מסכימה שיגידו לך מה לעשות.

צילום: shutterstock

לק להצעה

אם הצבעים בציפורניים שלך מתחלפים בין קרם, לבן, שמנת ופאני באני, שכולם מתאימים להצעת נישואים פוטוגנית, זה לא בהכרח אומר שאת תפוסה. זה בסך הכל אומר עלייך שחשוב לך לשדר עדינות ונשיות, ואת לא רוצה שיחשבו עלייך שאת מוחצנת. את משתעשעת לפעמים במחשבה להתפרע עם ורוד או סגול לילך, אבל בסופו של דבר את מתחרטת ומסתפקת בפרנץ' חגיגי לקראת חג.

צילום: shutterstock

רק חלק

אם אף ציור לא צויר מעולם על ציפורנייך, ואפילו המניקורסטית יודעת לא להציע לך מדבקה של פרפר או טופ מנוצנץ, את כנראה בחורה שמאוד אוהבת שגרה. את לא תגדירי את עצמך כאחת שסולדת משינויים, אבל תנהלי את לוח הזמנים שלך כמעט במדויק משבוע לשבוע. חשוב לך שהכל ישאר בדיוק כפי שאת רגילה, ואף הפתעה בלתי צפויה לא תגיח לחייך.

צילום: shutterstock

קשת של צבעים

אם את הציפורניים שלך תמיד מקשטים לפחות שני צבעים, את כנראה בחורה שמתקשה לקחת החלטות. את תמיד מעדיפה שיחליטו בשבילך, וגם כשאת מגיעה למניקוריסטית את מבקשת ממנה שתבחר בעצמה את הצבע. בכל אפשרות שיש לך את תוותרי על ההתלבטות, ופשוט תבחרי בשתי האפשרויות ביחד.

צילום: shutterstock

הלא-פופולריים

אם את בוחרת תמיד בציורים גדולים, נועזים ולא כל כך פופולריים לציפורניים שלך, את כנראה בחורה שחשוב לה להיות מיוחדת. את רוצה לבלוט ולהיראות, ולא בא לך להיות "כמו כולן", ואת מבטאת את זה בכל דרך בחייך. את הבגדים שלך תעדיפי לקנות בחנות צדדית וקטנה ולא במותג גדול, ואף פעם לא תיכנעי לטרנדים שהולכים באינסטגרם ובטיקטוק.

צילום: shutterstock

הילדותי

הלק הילדותי, למרבה ההפתעה, דווקא לא אומר עלייך שאת ילדה. להפך. לק עם ציורים של מיני מאוס או לבבות מתוקים מעיד על הרצון שלך להרגיש טיפה ילדותיות בחיים המבוגרים שלך. את לא ילדה בת 19 שרוצה להוכיח שהיא חלק מעולם הגדולים, את אישה שעובדת ומתחזקת בית ורוצה להרגיש פעם בחודש שהיא עדיין קצת ילדה.

צילום: shutterstock