ציפורניים: העיצוב המושלם לשנה החדשה

אין כמו שנה חדשה, בשביל ללמוד כמה דברים על העיצוב המושלם של הציפורניים הכי מטופחות שאפשר. אם תרצי באמת להתפנק, אל תוותרי על מישהו מקצועית, בוגרת קורס ציפורניים, שתהפוך את ציפורנייך לחגיגה של צבע, אסתטיקה ויופי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/01/23 16:42 כה בטבת התשפג

ציפורניים: העיצוב המושלם לשנה החדשה
צילום: shutterstock

לקראת השנה החדשה, נאחל לכולן שנה מושלמת, מלאה יופי, אסתטיקה, בריאות וחן. ואין כמו שנה חדשה, בשביל ללמוד כמה דברים על העיצוב המושלם של הציפורניים הכי מטופחות שאפשר. אם תרצי באמת להתפנק, אל תוותרי על מישהו מקצועית, בוגרת קורס ציפורניים, שתהפוך את ציפורנייך לחגיגה של צבע, אסתטיקה ויופי.

התחלה עם ציפורניים בריאות

מדריכה מיומנת שמעבירה קורס בניית ציפורניים מסבירה שהבסיס לציפורניים מטופחות זה כמובן ציפורניים בריאות. לא כדאי לחשוף את הציפורניים ליותר מדי מים, הקפידי לאחר רחצה לייבש היטב את כפות הידיים. חשוב לגזוז ציפורניים כראוי וזה יעזור להימנע מקצוות שבורים. כדאי להקפיד על ניקיון מתחת לציפורניים וזה נעשה היטב בסמוך לזמן הרחצה. את העור העודף הסמוך לציפורן הסירי לבד או בעזרת מניקוריסטית מנוסה. והטיפ החשוב הנוסף לקראת עיצוב הציפורניים לשנה החדשה – שמירה על משטח הציפורן באמצעות סרום ייעודי או חומרי חיזוק איכותיים. ולא לשכוח, בזמן ניקיון בבית משתמשים בכפפות כי מגע עם חומרים כימיים מזיק לציפורניים לאורך זמן.

עיצוב עם לק ג'ל למראה המושלם

מראה מושלם של כפות הידיים, הולך נהדר עם בניית ציפורניים. זה יכול להפיק סגנון נשי מרהיב, הן ליום יום והן לאירועים מיוחדים לרבות לנשף השנה החדשה. דרך נהדרת לאצבעות ידיים מטופחות, היא לעצב את הציפורניים באמצעות לק מהסוג הטוב והחדיש ביותר – הלא הוא לק ג'ל. היתרון כאן הוא שמדובר על לק עמיד ביותר, שלא מתקלף אלא נשמר כחדש וחלק לאורך זמן. לא צריך להתעסק איתו יותר מדי וגם לא צריך להשתמש במסירי לק, דבר שמזיק למשטח הציפורן ולא מוסיף בריאות. עיצוב באמצעות לק ג'ל מקנה מראה עדין, חלק ואחיד. ניתן בעזרת אשת מקצוע ליהנות מעיצוב עם לק ג'ל, בכל מיני סגנונות מרהיבים. סגנון סקסי, צבעי קרנבל, סגנון צעיר או קישוטים דרמטיים. אגב, ג'ל מעולה שומר על הציפורניים משום שהוא לא ניזוק בחשיפה לקרינת שמש. ולהשגת תוצאות טובות במיוחד, משתמשים בכמה שכבות של לק, למראה מושלם. שימי לב שישנם גוונים רבים מאוד של לק ג'ל. בחרי את הצבעים המתאימים לסגנון ההופעה והלבוש שלך והתוצאות – מרהיבות ומלהיבות ללא פשרות.

עיצוב עם קישוטים יוצאים מן הכלל

מכאן נמשיך עם הצעקה האחרונה והמעוצבת, בתחום טיפוח הציפורן – כל מיני טכניקות של קישוטים. הקישוטים הן מלאכת מחשבת של תוספות המולבשות מעל הלק. עיצוב ציפורניים וקישוטי ציפורניים הם הדרך להפוך את הלוק לאישי מאוד, כך שלא תהיי דומה לאף אחת אחרת. אפשרות אחת לקשט את הציפורניים לאחר שימוש בלק ג'ל, אלה הן המדבקות. ניתן למצוא אין ספור דוגמאות של מדבקות ציפורניים ואת יכולה אף להעז ולהשתמש במדבקה אחרת, לכל ציפורן. דרך אחרת להוסיף קישוטים צבעוניים, היא להשתמש בחותמות על בסיס סיליקון. יש המעדיפות לעטר את הציפורן באמצעות עיטורי פימו או בעזרת שבלונות בסגנון פרנצ' מניקור. מי שאוהבת לצייר, יכולה לחולל נפלאות בעזרת מכחולים לעיצוב ציפורניים. אבל אם את רוצה ציפורניים מושלמות לשנה החדשה עם מדבקות מיוחדות, שימי לב לטרנד הבא. מדבקות מקושטות בסגנון תלת מימדי. לסיכום, התייחסנו לכמה כיוונים בנושא עיצוב הציפורניים ויצרת סטייל מיוחד לשנה החדשה. השתמשי בלק ג'ל איכותי ואל תשכחי לשמור על טיפוח הציפורניים והגנה עליהן בקביעות. עיצוב על ידי קישוטים, מדבקות ותוספות, יכול לחולל אפקט מלהיב. והשנה החדשה היא הזמן להיעזר במישהי מקצועית, שתהפוך את ציפורניים ליצירת אומנות מרהיבה, שאי אפשר להסיר מהן את העיניים.