יזמית האופנה הסרוגה סוגרת את אתר המכירות שלה וזו הסיבה

חנות האופנה האהובה "התחדשות" מודיעה על סגירת האתר להזמנות. דפנה מאיר, בעלת החנות, מסבירה את המהלך המפתיע, "הרגשנו שאנחנו לא מעבירות את החוויה האמיתית של התחדשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/23 16:43 יט בטבת התשפג

יזמית האופנה הסרוגה סוגרת את אתר המכירות שלה וזו הסיבה
צילום: שגיב כהן

כמעט כל בחורה דתיה מכירה את החנות "התחדשות" שבישוב "עלי" בשומרון, שכוללת בתוכה מגוון רחב של סגנונות ומחירים. לחנות מגיעות נשים מכל רחבי הארץ, ולכן לאחר בקשות חוזרות ונשנות הוקם אתר המאפשר לנשים להזמין את הבגדים מהחנות ישר עד הבית. תשעה חודשים לאחר הקמתו של האתר, בעלת החנות דפנה מאיר הכריזה בחשבון האינסטגרם שלה על סגירת האתר להזמנות.

צילום: שגיב כהן

"הרגשנו שאנחנו לא מעבירות את החוויה האמיתית של התחדשות"

"מה שקרה זה שמתוך אלפי כניסות וקניות באתר הרגשנו שאנחנו לא נותנות ומעבירות את החוויה האמיתית של התחדשות", היא השיבה בשיחה עם חדשות כיפה,  "נכון, אלפי נשים נכנסות לאתר כל חודש אבל מי אמר מה זו הצלחה? שאישה קנתה? שאישה הוציאה כסף? שקנתה עוד פריטים שלא בטוח מדוייקים לה?". מאיר מוסיפה שהמטרה של החנות היא לעשות נשים שמחות ויפות, והיא לא מוכנה לוותר עליה, "זאת משימת חיי", היא אומרת.

דפנה מאיר, בעלת חברת התחדשות

דפנה מאיר, בעלת חברת "התחדשות" | צילום: עידית יקותיאל

"האתר הולך לקבל צורה אחרת לחלוטין"

"אני יודעת שיש לי בשורה גדולה לעולם, אנחנו בתהליך גדילה מדהים ומשמעותי", משתפת מאיר. היא מסבירה כי "התחדשות" מציעה לנשים להשקיע בעצמן את הזמן ולקבל "יחס חם מקצועי ואוהב". האתר אמנם נסגר להזמנות, אבל מאיר מעדכנת שצפויות עוד התרחבויות מרתקות. "האתר הולך לקבל צורה אחרת לחלוטין", היא מבטיחה, "עוד אי אפשר לספר אבל כמו כל הבשורות של המקום המיוחד הזה יש למה לחכות".