כך מתהדרים בגרביים וגרביונים בחורף מבלי להרגיש בשנות ה-70

אין מה לעשות, כשהחורף מכה צריך לפנות לכל אמצעי החימום האפשריים. בשנים האחרונות, מעט התעשתנו והחלטנו כחברה מתוקנת, שהפריטים המחממים הללו חייבים ריענון

חדשות כיפה הדרת פכטר 26/12/22 21:38 ב בטבת התשפג

כך מתהדרים בגרביים וגרביונים בחורף מבלי להרגיש בשנות ה-70
צילום: shutterstock

גרביים וגרביונים – אין מה לעשות, כשהחורף מכה צריך לפנות לכל אמצעי החימום האפשריים. פעם, גרביים וגרביונים היו יותר פשוטים, אך באותה תקופה אפילו חתולות נחשבו משום מה לאופנתיות. בשנים האחרונות, מעט התעשתנו על עצמינו והחלטנו כחברה מתוקנת, שהפריטים הקלאסיים האלה חייבים ריענון.

אז איך בכל זאת אפשר לשלב גרביונים וגרביים, מבלי להיראות כאילו את תקועה בעבר?

גרביונים

פלאי הניילון השקופים הללו היו פעם מרכיב עיקרי בארון הבגדים של כל אישה. היום אנחנו מהססות מעט, מכמה סיבות. קודם כל, ברור לכל כי אין תרחיש אימה יותר מוחשי מאשר גרביון שבאורח פלא נקרע באמצע היום. בנוסף, הבנו ש-20 דנייר זה שקר! זה לא באמת מחמם! אבל מה לעשות שגרביון יותר עבה פשוט לא משתלב בלוק?

הנה לך כמה טיפים איך לעשות את זה נכון:

  • טיפ גאוני, על גבול המשנה חיים – לגרוב גרביון ניילון בצבע עור ומעליו גרביון ניילון שחור! כך גם יותר חם לך וגם את מצליחה לשמור על מראה שיר כהה נחשק.
  • הברור מאליו – אה כן, את יכולה לגרוב גרביון שקוף אבל הזהרי! הגבול בין גרביון שקוף ומתוחכם לגרביון שמוציא אותך סבתא, דק. כדי לבחור את הגוון הנכון לך אל תתביישי לפתוח את החבילה ולהשחיל את היד פנימה. עדיף להתאים את הגוון לפנים היד ולא לגב היד כי בחורף הרגליים שלך כנראה פחות שזופות מהידיים.
  • טייץ – יש ימים בהם העדיפות הראשונה היא חום על יופי - ימי הטייץ. כאן רבות וטובות נפלו, ואנחנו באנו להושיע את בנות ישראל. לא משנה מה אל תלבשי את זה עם חצאית ג'ינס! בשל האופי האטום של הטייץ' השילוב עם חצאית ג'ינס נותן מראה חנוק, לא מחמיא ומיושן. במקום זאת, תנסי לשלב את זה עם בדים יותר קלילים וזורמים.
  • שחור של שחור – מצד אחד את לא רוצה שכל הגוונים השחורים שאת לובשת יהיו זהים, כדי לא להראות חד ממדית (אולי בעצם תלוי במצב הדיאטה באותו יום). מצד שני, גוונים לא זהים של שחור צורמים לעין. לכן כשאת לובשת טייץ או גרביון עבה, המנעי מחצאיות או שמלות שחורות. דווקא חצאיות סריג, חצאיות טריקו או זמש בצבע הן אופציה בטוחה וטובה.

גרביים

גרביים עשו את הקאמבק הכי מכובד שראינו. גרביים היו חסרי משמעות, כך שכאשר אבד גרב בכביסה פשוט היינו מצוותים לו זוג חדש שנראה מספיק דומה. אבל לא עוד! היום גרביים הם פריט הצהרתי. אפשר למצוא דוגמאות מגניבות, צבעים נועזים ואפילו בדים מעניינים. יש מי שיגידו שזה ממש נהיה תחביב חדש לאסוף גרביים מגניבות ושמחות.

עם זאת, איך מצליחים לשלב אותם מבלי להראות מטומטמת?

  • המפתח הוא לבחור גרביים כיפיים וצבעוניים, אך לא רועשים מדי. כנראה שהגיע הזמן לגרביים עם ההמבורגרים להישאר במגירה. שלבי אותם עם בגד פשוט, כמו ג'ינס וטי-שירט, כדי לשמור על פוקוס.
  • גרביים כאלו הם לרוב ארוכים, זה בעייתי לעתים. הגרביים צריכים להציץ רק בפס דק ולא יותר מדי. לכן, אל תתפתי לקנות כל דוגמה מגניבה שאת רואה, תוודאי שזה במידה שלך.
  • אפשר לשלב אותם עם נעל אלגנטית! אל תפחדי לשבור מראה אלגנטי ומטוקטק עם קצת הפתעה וביטוי עצמי. אפשר להראות מקצועיים וצבעוניים בו זמנית.
  • כדי להוסיף מגע של אלגנטיות לתלבושת שלך, נסי ללבוש גרביים שקופים עם דוגמה או עיצוב. לדוגמה, את יכולה ללבוש גרביים בדוגמת תחרה עדינה, או גרביים בדוגמת נקודות או פסים עדינות.
  • טיפ לכיס - אין סיבה בעולם שגרביים יעלו יותר מכמה שקלים. כל דוגמא שאת רואה באיזה דוכן בשוק או בתור לקופה יש גם באינטרנט בהרבה יותר זול.

אז הנה לכן, בנות: הסוד ללבוש באופן מסוגנן גרביים, גרביונים וטייץ. עם קצת יצירתיות וקצת ביטחון, את יכולה לרענן את הפריטים הקלאסיים האלה ולהיראות אופנתית וחמימה. זכרי ליהנות ואל תפחדי להתנסות עם צבעים, דוגמאות וסגנונות שונים.