את כבר לא באולפנה: כך תבחרי את הפיג'מה המושלמת

החורף הגיע, ואיתו עונת הסווטשירטים הישנים משבט מעפילים. הגיע הזמן לזרוק אותם לפח וללכת לקנות את הפיג'מה המושלמת שתשדרג לך את החורף

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/23 12:46 י בטבת התשפג

את כבר לא באולפנה: כך תבחרי את הפיג'מה המושלמת
צילום: shutterstock

עם תחילת החורף, אנחנו ממלאות את הארון שלנו בסריגים צבעוניים וגרביונים מכל הסוגים, אבל את הפריט החורפי הכי חשוב אנחנו נוטות להזניח: הפיג'מה. אנחנו מבטיחות לעצמנו שנקנה אחת, וואנזי או חליפת מיני מאוס מדליקה, אבל בסופו של דבר אנחנו מתפשרות על שרוואל וסווטשירט של בני עקיבא עם כתמים מהלילה לבן של 2012.

אין ספק, מגיע לכן יותר. אבל אם אתן כבר יוצאות מהפוך המחמם ודוהרות לקנות את הפיג'מה שאתה תעבירו את החורף, חשוב שתדעו לבחור את הפיג'מה המושלמת. אחת שתעטוף, תחמם, ועדיין תוכלי להרגיש בה שיקית כמו אליאנה תדהר. בשביל זה הכנו בשבילכם את חמשת הכללים הכי חשובים בקניית פיג'מה:

1. להתרחק מכבשן האש

אין ספק, הדרישה העיקרית מפיג'מת החורף שלנו היא קודם כל שתחמם אותנו. עם זאת, חשוב שלא תחמם יותר מדי. פיג'מות הפרווה למיניהן הן דוגמה מצוינת לכך: בהתחלה זה מפתה, זה נעים ומחמם אותך מאוד, אבל בסוף הסיפור את מתעוררת מזיעה ותוהה אם לא היה נעים יותר בשמש הקופחת של אוגוסט.

צילום: shutterstock

2. וואנזי: עד הבת מצווה

חליפת הוואנזי המתוקה שכבשה את העולם בשנים האחרונות היא לכל הדעות תחפושת מדליקה, אבל היא לא פיג'מה. היא מעולה לילדים, לפורים או אם את שחקנית ב"אריה שאהב תות", אבל היא לא הפיג'מה שתגרום לך להרגיש יפה ואופנתית גם בבית. אם סיימת בהצלחה את בית הספר היסודי, המלצה שלי, להיפטר.

צילום: shutterstock

3. כמה שיותר ילדותית, יותר טוב

נכון, אסרנו בפירוש על הוואנזי, אבל פיג'מות עם ציורים ילדותיים שייכות לתחום אחר לגמרי. ביום-יום אנחנו משתדלות ליצור את התלבושת הכי בוגרת ומתוחכמת, ובבית יש לנו סוף סוף הזדמנות אמיתית להיות קצת ילדות. פיג'מת מיקי מאוס, ציור של בנות הפאוור פאף וגם עננים או לבבות, הכל מתקבל.

צילום: shutterstock

4. לא להתפשר 

אנחנו מתות על המוטו "לקנות בזול, להיראות ביוקר", אבל לפעמים צריך לקנות ביוקר ולהיראות... בפיג'מה. יש לא מעט פיג'מות זולות שתוכלו למצוא בחנויות קטנות או באתרים באינטרנט, אבל בכל הנוגע לפיג'מה אני מציעה לא להתפשר, ולהשקיע בעצמכן. הפיג'מה היא זו שתקבע איך יעברו הלילות החורפיים שלכן, באמת הייתן רוצות לתת את האחריות הזאת לפיג'מה ששלפתן מהשוק?

צילום: shutterstock

5. קנו לכל המשפחה

בין אם אתן אימהות לילדים או חולקות דירה עם שותפות, פיג'מה קבוצתית משדרגת את כל חווית השינה לאטרקציה של ממש. האימהות מהגן כנראה ישנאו אותך כשתפרסמי תמונה באינסטגרם, אבל את תרוויחי חוויה משפחתית מגבשת ותמונה שאפשר לתלות על המקרר.

צילום: shutterstock

בונוס: תפרגני בנעלי בית 

אם את כבר זורקת את הסווטשירט של בני עקיבא, אולי תוסיפי לשקית עם הקרוקס הכחול או הכפכפים שגנבת מבית המלון בחורף שעבר. נעלי בית הן עוד פריט שישדרג לך את החורף וישלים לך את הלוק עם הפיג'מה המהממת שקנית.

צילום: shutterstock