הח”כ החרדי החליף ג'קט אחרי 40 שנה וזאת הסיבה

יושב ראש וועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני הגיע היום למליאה כשהוא לבוש בג'קט חדש שהחליף את הישן לאחר כארבעים שנות שימוש. גפני הסביר: "לכבוד זה שמנעתי את סגירת מחלבות רמת הגולן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/22 16:47 יח בכסלו התשפג

הח”כ החרדי החליף ג'קט אחרי 40 שנה וזאת הסיבה
משה גפני, ג'קט חדש, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי ארבעים שנה: את משה גפני אנחנו רגילים לראות לבוש חליפה כמעט מידי יום, גם בגלל תפקידו הפרלמנטרי וגם בגלל אורך חייו, אבל מסתבר שחליפה של גפני שימשה אותו לא מעט זמן. בסרטון שהעלה לטוויטר עיתונאי "ישראל היום" יהודה שלזינגר, נראה חבר הכנסת הוותיק כשהעיתונאי שואל אותו בבדיחות לפשר החליפה החדשה.

צפו בחליפה החדשה של גפני:

בסרטון נראה גפני בעת שיצא מוועדת הכספים אותה ניהל, כשהעיתונאי פונה אליו ואומר: "אני לא יודע אם אתם יודעים, אבל אחרי ארבעים שנה, חליפה חדשה". "אתה שואל למה?" שואל אותו גפני חזרה ועונה: "בגלל שמנעתי את הסגירה של מחלבות רמת הגולן". שלזינגר המשיך ושאל: "ומה עושים על הג'קט הישן?" וגפני ענה: "נותנים אותו למשפחה ענייה".

בעיות העניבה של סמוטריץ'

בראיון שהעניק לפני מספר חודשים חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לגלי צה"ל, חשף המראיין, הרב שי פירון, כי הוא לא יודע לקשור עניבות: "לבצלאל יש בעיה, לא יודע אם אתה יודע, הוא לא יודע לקשור עניבות. כשהיינו בכנסת, בתקופה שהיינו ביחד והוא היא סגן יושב ראש ביחד איתי, קשרתי לו את העניבה בלי שהוא יפרק אותה והוא נשאר איתה כל הזמן". 

סמוטריץ

סמוטריץ', העניבה מחזיקה. | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יו"ר הציונות הדתית בתגובה הציע לגל"צ כי אם יעלו את הסיפור לטוויטר, הוא בתמורה מבטיח לצלם את העניבה שקשר לו הרב פירון לפני כמעט שמונה שנים, "ותראו שזה עדיין עומד". הבטיח וקיים. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו לאחר הראיון כתב: "ותודה לרב פירון על קשר שמשמש אותי עד היום כשאני צריך להתחפש לאיש חשוב ולשים עניבה". בשיטוט קצר שערכנו במאגרי התמונות, נראה כי סמוטריץ' אכן מקפיד שלא לדעת לקשור עניבה, כאשר ברוב התמונות הוא מופיע ללא אחת כזאת.