לא הפעם: קייט מידלטון אכזבה עם שמלה בצבע מחריד

הנסיכה הבריטית הגיעה לביקור רשמי בארצות הברית והשתתפה באירוע לכבודו של כדור הארץ. כנראה שמרוב התרגשות היא בחרה ללבוש את השמלה הכי איומה שנראתה עליה אי פעם, אבל נקודה טובה בכל זאת ניתנת לטובת התכשיטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/22 12:55 י בכסלו התשפג

לא הפעם: קייט מידלטון אכזבה עם שמלה בצבע מחריד
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

רעייתו של הנסיך מויילס, קייט מידלטון, מיתגה את עצמה כאחת מאושיות האופנה הגדולות והמוכרות בעולם. לא פעם התפעלנו בקול רם ובקנאה גלויה מהלבוש המוקפד של הדוכסית היפה, והחמאנו בלי סוף לסגנון, ללבוש, לתכשיטים ואפילו לנעליים. אבל נפל דבר בישראל, והפעם נאלצנו להודות שאין מחמאות בפינו עבור האם של יורשי העצר הבריטיים. הפעם קייט, פישלת לחלוטין, וזה שובר את לבנו. 

הנסיך ויליאם והנסיכה מווילס נמצאים בביקור רשמי בארצות הברית, והגיעו לטקס הענקת פרס כדור הארץ בבוסטון בירת מסוצ'סטס. קייט שלנו לבשה שמלת מקסי ארוכה בצבע ירוק בוהק, השמלה הושכרה משירות אקולוגי להשכרת שמלות נשף בתעריף של 74 אירו לשעה למשך כל הלילה. מלבד הצבע המוזר שמזכיר משקה קריסטל מנטה, השמלה נעדרת הכתפיות הייתה ארוכה עד הרצפה, צמודה לכל האורך והסתיימה בשסע מוזר. אולם, לא הכל מדכא, וציון לשבח יש לחלוק גם לתכשיטים. הדוכסית מקורנוול ענדה שרשרת עתיקה עם היסטוריה מלכותית, שהייתה שייכת לנסיכה דיאנה ולפני כן גם למלכה מרי. למרות הכל, קייטי שלנו עדיין הצליחה לשמר מראה זוהר, ואנחנו מוכנים לגלות נדיבות לב הפעם ולהעמיד פנים שהשמלה הירוקה המזעזעזת הזאת לא קרתה מעולם.