קייט מידלטון עם כיסוי ראש תואם ולוק סגלגל: חדי העין ישימו לב לסיכה

עם לוק בצבע סיגלית, הנסיכה הדוכסית פגשה עם הנסיך ויליאם את סיריל רמפוזה - נשיא הקונגרס הלאומי האפריקאי והותירה רושם מלכותי בהחלט. חדי העין שמו לב שסיכת הנוצות שענדה נושאת איתה סיפור היסטורי

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/22 10:25 ד בכסלו התשפג

קייט מידלטון עם כיסוי ראש תואם ולוק סגלגל: חדי העין ישימו לב לסיכה
צילום: shutterstock

כמה אפשר עוד להתרגש מהלבוש המוקפד של הנסיכה מווילס? מתברר שבלי סוף. קייט מילדטון שוב מפגינה את החוש האופנתי שלה ויודעת להתאים אותו לכל סיטואציה ולהפוך למלכותית ברגע, הפעם הניסכה מווילס בחרה בלוק מלא בצבע סיגלית מהפנט, עם פיצ'רים מלכותיים מיוחדים.

מידלטון קיבלה יחד עם בן זוגה את פניו של סיריל רמפוזה - נשיא הקונגרס הלאומי האפריקאי כשהיא לבושה מכף רגל ועד ראש בצבע אחיד - סיגלית, שכלל  כובע, שמלה, נעליים ותיק קטן (ומהמם במיוחד) כולם מוקפדים לעילא ולעילא, חדי העין שמו לב לסיכה המלכותית.

קייט מידלטון ענדה סיכת נוצות שהוכנה ב-1863 עבור נסיכה דנית שנישאה אש לנסיך מווילס 

גולת הכותרת בסט של קייט, היא סיכת הנוצות אותה ענדה הנסיכה קייט על דש השמלה, אשר גם לה סיפור מיוחד משלה -  הסיכה נוצרה במיוחד כמתנת חתונה עבור הנסיכה אלכסנדרה מדנמרק כשתחתנה עם הנסיך דאז מוויילס בשנת 1863. את התכשיט המהמם ענדו מספר נסיכות מוויילס מאז כולל דיאנה המנוחה. לרוב סיכת נוצות תהיה עשויה מזהב או פלטינה ותהיה בצורת נוצה. 

רעייתו של יורש העצר הבריטי לבשה שמלה בגוון סיגלית של עם שרוולים ארוכים וחצאית גלית של המותג Emilia wickstead, נעליים גם באותו הגוון על עקב דק ועדין במיוחד של המותג Gianvito rossi, סיכת הנוצה המאלפת כאמור הוכנה אי אז בשנת  1863 לחתונה של נסיכה דנית עם הנסיך מווילס, הכובע התואם שחבשה הנשיאה קייט שייך למותג Barettpillbox.