תלמדו ממנה: קייט מידלטון הצליחה לשלב מעיל עם שמלה חורפית

אשתו של יורש העצר הבריטי הגיעה להשקת מימון לתמיכה בבריאות הנפש של צעירים בממלכה ולא שכחה להתלבש בטוב טעם. השילוב של צבע אחיד וחזק התגלה כמוצלח במיוחד עם השמלה והמעיל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/22 11:07 יב בחשון התשפג

תלמדו ממנה: קייט מידלטון הצליחה לשלב מעיל עם שמלה חורפית
צילום: shutterstock

הנסיכה מווילס ודוכסית קורנוול ידועה בחוש האופנה המפותח שלה. עם שמלות יפהפיות, נעליים יוקרתיות ועיצובי שיער מדהימים היא משלימה מראה היסטרי של בת מלוכה אמיתית. הנסיך ויליאם וקייט מידלטון הגיעו בשבוע שעבר למרכז קהילתי בעיר סקרבורו בצפון יורקשייר שבאנגליה, כדי להשיק מימון לתמיכה בבריאות הנפש של צעירים, בשיתוף פעולה עם הקרן המלכותית. נושא בריאות הנפש קרוב במיוחד ללבם של השניים, שנוהגים להשתתף באירועים מהסוג הזה ולהפיץ את תמיכתם. 

לאירוע המיוחד קייט לבשה מעיל חורפי וארוך בצבע חום בהיר של maxandco, אותו מעיל כבר מככב באתר וכפי שניתן ללמוד מאירועים קודמים בקרוב הוא יהיה סולד אאוט. נעלי העקב היו של ראלף לורן בצבע תואם, חגורה מעוצבת תואמת של clothing והשמלה שהתאימה באופן מושלם למעיל היא של המעצבת הידועה גבריאלה הרסט. הצבע החום מתאים במיוחד לתחילת החורף, ובבחירת הלוק המנצח הלכה מידלטון הפעם על גוון אחד מרכזי בלי גיוון, מה שהתברר כהחלטה נבונה.