שילוב וסטים ואפודות בעונת המעבר- כך תעשו זאת נכון

וסטים ואפודות זוכים לתחייה מחדש בכל הצורות. הם שיקים, מסוגננים והרבה יותר מחמיאים ממה שזכרנו. מצבעים נועזים ועד ניטרליים, גזרות רחבות וצרות, וסטים הם בדיוק השכבה הנוספת שאת צריכה. כי בעונה סתווית שכזו - צריך להתלבש גם יפה וגם חכם

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 17/11/22 09:51 כג בחשון התשפג

שילוב וסטים ואפודות בעונת המעבר- כך תעשו זאת נכון
עיצוב של הודיה לוביץ', צילום: שילת מזרחי איפור אסתר בן אלבז

התקופה הזאת של השנה, בה חולפות להן ארבע עונות ביממה, הופכות את ההתלבטות בבוקר של מה כדאי ללבוש לרולטה רוסית של ממש. כשמזג האוויר לא צפוי, ומה שנראה כמו יום גשום מתגלה כיום חם ומיוזע, פתרון השכבות הוא האולטימטיבי. תקראי לזה "שיטת הבצל" אם תרצי, העיקר שתוכלי להשיל מעצמך שכבות, או להוסיף, לפי תנודות מזג האוויר. איך עושים את זה נכון? אספנו כמה טיפים לשילובים של ווסטים ואפודות שיעזרו לך להישאר חמימה ואופנתית.

שמלה וחיתוך 

וסט מאפשר לך ליהנות משמלות הקיץ שלך לעוד עונה שלימה. הקונספט הוא לאזן בין הבדים השונים, כשהשמלה משדרת קלילות ואילו הווסט מוסיף את המימד המחבק. בהתאם לגזרה של השמלה, חשוב לשים לב לחיתוך ולגבהים השונים שנוצרים. שמלה רחבה עם שרוולים למשל תשתלב יפה עם וסט שנחתך גבוה יחסית, מה שמוסיף עוד מימד ושומר על איזון.

עיצוב של הודיה לוביץ צילום: שילת מזרחי איפור אסתר בן אלבז

עסקים ולימודים

הלוק המוכר והמפתה ביותר בטרנד החוזר הזה, הוא הצווארון הלבן מתחת לאפודת הווי. אפשר כמובן לשלב את זה עם חצאית עיפרון שחורה או חצאית ג'ינס פשוטה, אבל אל תהיי מוגבלת רק לזה. חצאיות מקסי צבעוניות למשל יכולות לקחת את הלוק הזה למקום מגניב ושונה לגמרי. אך זכרי, לווסט נטייה להוסיף רוחב, לכן חצאית צרה עדיפה.

הכי קלאסי

הכי קלאסי צילום: shutterstock

נוסטלגיה של פעם

למי שלא מפחדת להעז, מדובר פה בסיכון שוודאי וישתלם. צבעים נועזים, פסים, משבצות ואפילו רקמות שונות לוקחים את אופנת האפודה לדרגה אחרת. יש משהו נורא כיף בחיות ובשובבות באפודות וינטאז'. זה הזמן לקחת את כל הווסטים הישנים של אבא ולהפיח בהם חיים משודרגים. כן כן, אותם וסטים שצחקת כשראית אנשים לובשים בתצלומים ישנים. 

האפודה המוזרה יכולה דווקא להתאים

האפודה המוזרה יכולה דווקא להתאים צילום: shutterstock

צבעים משתלבים

אם את רוצה לטבול את הרגליים בטרנד החם, אבל מהססת עדיין לצלול לעמוקים, דרך מעולה להתחיל לשלב וסטים במלתחה שלך זה ללכת על קלאסי. צבעים טבעיים כמו אפור, קרם ושחור גם יאפשרו מגוון של שילובים וגם ישמרו על מיתון מסוים וקלאסיות אל זמנית. 

צבעים קלאסיים מאפשרים גיוון

צבעים קלאסיים מאפשרים גיוון צילום: shutterstock

אובר סייז עד שמלה

אובר סייז זה הפינוק הכי גדול כשקריר בחוץ, ווסט שומר עלייך מלאבד צורה ופרופורציה. אפשר גם ללבוש את הווסט כשמלה, במקום מעל אחת. טיפ של מקצוענים – אל תכנעו לחולצה הפשוטה והחלקה מתחת אלא לבשו חולצה עם  שרוולים רחבים דווקא שייקחו את כל הפוקוס. תיק גדול יקשור את כל המראה ביחד, לעומת תיק צד קטן שייתן תחושה של פרופורציה שגוייה.