5 סיבות למה כדאי לך ללבוש חצאית בחורף

עם ג'קט ג'ינס, מגפונים ובלייזר: החצאיות הן מזמן לא סממן דתי, אלא גם פריט אופנתי שאי אפשר להתעלם ממנו. דווקא עם תחילת החורף, כשאת מחפשת כל בוקר את הטייץ שיתאים ללוק, הנה כל הדרכים לשלב חצאיות במראה החורפי

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 10/11/22 09:49 טז בחשון התשפג

5 סיבות למה כדאי לך ללבוש חצאית בחורף
צילום: shutterstock

מזג האוויר אומנם מתקרר, אך החצאיות הן הפריט החם של העונה. השינוי במזג האוויר לא אומר שאת מוגבלת לחותלות ובגדים לא מחמיאים. ההפך! חצאיות הן הפריט הקסום של החורף - הגרביונים, הסריגים, הבדים והשכבות, מה אי אפשר לשלב איתן? אנחנו נראה לך איך בדיוק תהפכי כל חצאית שיושבת לך בארון, לפריט המרכזי והכובש ללוק שלך בסתיו הקרוב.

1. ז'קט ומגפיים מעור עם המידי האהובה עלייך 

באמת שאי אפשר לטעות בשילוב הקלאסי והבועט הזה. מעיל עור שחור מאפשר לכן ללכת עד הסוף עם הצבע והדוגמא של החצאית. הדפס חי דורש להיות מרכז תשומת הלב, לכן חולצה שחורה או לבנה יחד עם מעיל ומגף עור הם בדיוק הפריטים שיחמיאו ללוק.

מעיל עור שחור משדרג הכל

מעיל עור שחור משדרג הכל צילום: shutterstock

2. ז'קט ג'ינס בשילוב מקסי מדליק

כל עוד את יכולה אל תוותרי על ימים סתוויים בשילוב ז'קט הג'ינס הנאמן שלך. חצאית ארוכה מגניבה וצבעונית יכולה לרכך את הלוק ותלך טוב עם סניקרס או מגף גבוה. השתדלי להימנע מהחצאית טריקו השחורה שלך הפעם, זאת ההזדמנות לשבור קצת את הדפוס המשעמם ולהכניס קצת צבע כשהשמיים אפלוליים. 

כל אחת צריכה ג

כל אחת צריכה ג'קט ג'ינס צילום: shutterstock

3. חצאית ג'ינס זה לא מילה גסה 

חצאית ג'ינס אולי נשמעת פאסה, אבל תתפלאי לגלות שאפשר לשלב אותה בצורה הרבה יותר טובה מאפשר עם קפוצ'ון בני עקיבא, כמו בימי האולפנה. חצאית ג'ינס שמחמיאה לך יחד עם סריג עבה תחוב מעט לתוך החצאית זה שילוב שלעולם לא יאכזב. לתת את החותמת השיקית, תוסיפי ללוק איזה מגפון עם עקב. 

סריג בתוך הג

סריג בתוך הג'ינס זה הכי לא תלמידת אולפנה צילום: shutterstock

4. בלייזר וחצאית שחורה

כן כן, אל חשש. גם לחצאית השחורה שלך יש מקום ברשימה. היא בדיוק הקנבס הנכון כשרוצים להשוויץ עם איזה בלייזר וצווארון גולף. לכולנו יש גרסה כלשהי של זה בארון, וזו הדרך הקלה ביותר להציג לוק מחויט. 

לוק מחויט באפס מאמץ

לוק מחויט באפס מאמץ צילום: shutterstock

5. ניסיונות לחדש 

אל תפחדי לנסות משהו מעט שונה, עם בואה של עונה מגיעה ההזדמנות להתחדשות. תעברי על מה שעומד לרשותך, אולי תחליטי דווקא עכשיו להחזיר לקטלוג שלך כמה פריטים שדחקת לשולי הארון. שחקי עם הצבעים והאקססוריז, ככה שלצאת מהפיג'מה בבוקר יהיה קצת פחות נורא.

צילום: shutterstock